مدیران خودروعصر اعتبار

کاهش طرح‌های عمرانی استان مرکزی در سال ۹۸

عصر ساختمان- دبیر شورای فنی استان مرکزی با تاکید بر اینکه کارگروه‌های ذیل شورای فنی خوراک اصلی شورا را فراهم می کنند، اظهار کرد: طرح های عمرانی در سال آینده در سطح استان کاهش پیدا خواهند کرد و استفاده حداکثری از منابع اندک موجود در راستای تکمیل این طرح ها ضروری است.

کاهش طرح‌های عمرانی استان مرکزی در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، رقیه یادگاری در ششمین جلسه شورای فنی استان، با اشاره به 4 کارگروهی که در ذیل شورای فنی قرار دارند، گفت: این کارگروه ها خوراک لازم را برای شورای فنی فراهم می کنند و دستور کارها در این کارگروه ها کارشناسی می شوند و زحمات اصلی اینکار بر عهده مدیران، معاونان و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان است.

    وی تصریح کرد: کمیته پیمان در قالب 8 جلسه تعداد 44 مصوبه را در دستور کار خود قرار داده است که به بررسی اختلافات پیمان کاران با دستگاه های اجرایی و سایر مباحث مشترک می پردازد و کمیته آموزش نیز 7 جلسه را در سال جاری برگزار کرده و سیاست گزاری های لازم را برای برگزاری یک سری کلاس های آموزشی بر عهده دارد و بر همین اساس 6 دوره آموزشی با بیش از 4 هزار و 420 ساعت نفر آموزش در این استان برگزار شده است.

    وی در ادامه سخنان خود گفت: کمیته نظارت بیش از 17 جلسه برگزار کرده و از 75 پروژه استانی به جز 121 پروژه ملی بازدید به عمل آورده است که بیشتر در خصوص تقاطع های غیر همسطح، کنار گذر شهری، حوزه های علمیه، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن و... بوده است. ارائه گزارش از مشکلاتی که پروژه های مختلف با آن درگیر بوده اند، از دیگر اقدامات این کمیته بوده است.

    یادگاری با اشاره به بازدید و بررسی هایی که کمیته مصالح ساختمانی در راستای اجرا و نوسازی بتونی در سطح استان به عمل آورده است، اضافه کرد: پیگیری مشکلات تولید و اجرای آسفالت گرم در سطح استان، بررسی روند اجرای تولید بتن آماده، بازدید از کارخانه های مختلف در برخی از شهرستان های استان، بازدید و ارزیابی تولید مصالح ساختمانی استاندارد در سطح استان و... از جمله فعالیت هایی بوده اند که این کارگروه در سال جاری به انجام رسانده است.

    دبیر شورای فنی استان مرکزی با تاکید بر اینکه نظارت فنی در کیفیت پروژه ها و صرفه جویی در منابع بسیار تاثیرگذار است افزود: طرح های عمرانی استان در سال آینده به نسبت امسال کاهش پیدا می کنند و باید بتوانیم از این منابع اندک، بیشترین بهره را ببریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار