مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن جهرم بیش از ۲هزار قطعه زمین و واحد مسکونی واگذارکرد

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم از فروردین ۹۷ تا نیمه بهمن جاری، ۲۰۹۸ قطعه زمین را در مناطق شهری و روستایی واگذار کرده است.

بنیاد مسکن جهرم بیش از ۲هزار قطعه زمین و واحد مسکونی واگذارکرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، صمد کارگرفرد  افزود:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم تعداد یک هزار و 848 قطعه زمین مسکونی را در روستاهای شهرستان احداث و 200 واحد مسکونی را در شهر جهرم واگذار کرده است.
    وی اظهار کرد: همچنین احداث و واگذاری 29باب واحد تجاری و یک باب واحد خبازی در شهر جهرم، از فعالیت‌هایی است که این اداره در شهرستان جهرم انجام داده است.
    کارگرفرد ادامه داد: همچنین تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به تعداد 7492 واحد، تسهیلات تعمیر، تکمیل و احداث حمام روستایی به تعداد یک هزار و 172 واحد و تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجرین شهری به تعداد 303 واحد پرداخت شده است.
    کارگرفرد افزود: تسهیلات و نظارت بر ساخت واحدهای خودمالک مسکن‌مهر به تعداد 395 واحد و پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن مهر به تعداد 546 واحد و کمک بلاعوض به مشمولین در شهر جهرم و روستاهای تابعه، پرداخت شده است.
    وی ابراز کرد: 9230هزار متر مربع در سطح روستاهای شهرستان جهرم نیز تملک شده که برای واگذاری به متقاضیان فاقد مسکن است و تعداد یک‌هزار و 962 قطعه زمین مسکونی نیز در شهر جهرم، واگذار شده است.
    وی اظهار کرد: بنیاد مسکن شهرستان جهرم، 10 قطعه زمین آموزشی برای احداث مدرسه و 9 قطعه زمین برای احداث واحد خدماتی نیز به ادارات مختلف در شهر جهرم واگذار کرده است.
    شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی