مدیران خودروعصر اعتبار

خیران مدرسه ساز ۲۴۵پروژه در چهارمحال وبختیاری احداث کردند

عصر ساختمان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال وبختیاری از سال ۶۱تاکنون خیران مدرسه ساز در استان ۲۴۵پروژه آموزشی را احداث کرده اند.

خیران مدرسه ساز ۲۴۵پروژه در چهارمحال وبختیاری احداث کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، بیژن حیدری روز پنجشنبه در آستانه هجدهمین جنشواره خیران مدرسه ساز استان در جمع رسانه های استان افزود: این پروژه های خیری با بیش از یکهزار و340کلاس درس و بیش از 164هزار مترمربع در استان احداث شده است.
    وی گفت: هم اکنون 16پروژه آموزشی با 89کلاس درس و زیر بنای 16هزار و 800مترمربع از سوی خیران در استان از سال گذشته در دست احداث است.
    به گفته وی ،هم اکنون براساس نیازسنجی ،آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی 95-96 با کمبود 720کلاس درس در استان مواجه است، که از این تعداد 500کلاس درس از محل اعتبارات خیری و اعتبارات استانی و ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس دردست اقدام است.
    حیدری به برگزاری نخستین جشنواره ملی خیران مدرسه ساز استان در تهران اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این جشنواره نیز 34پروژه ازسوی خیران تعهد ساخت انجام شد.
    به گزارش ایرنا ، تعهدات پذیرفته شده از سوی خیران در نخستین جشنواره ملی خیران مدرسه ساز استان، ساخت 27 مدرسه، 18 پروژه مشارکتی، 18 پروژه تکمیلی و احداث کتابخانه، نمازخانه و سالن ورزشی، چهار پروژه تامین تجهیزات آموزشگاهی ومبالغ بالایی کمک های نقدی همراه با اهداء سه قطعه زمین در کلانشهرها را شامل می شود.
    براساس توافق استاندار و وزارت آموزش وپرورش مقرر شده به میزان کمک خیران حقیقی، از سوی استانداری و وزارت آموزش وپرورش نیز طرح و پروژه در استان اجرا شود.
    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: هم اکنون از محل اعتبارات استانی و ملی این اداره کل نیز 106پروژه آموزشی با 487کلاس درس در دست احداث است.
    حیدری از اختصاص 400میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی به این اداره کل در سال گذشته اشاره کرد وگفت: ازاین میزان 50درصد محقق شده است.
    وی در ادامه به برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان اشاره کرد وگفت: این جشنواره 19اردیبشهت ماه با حضور مسوولان استانی و ملی و جمعی از خیران مدرسه ساز برگزار می شود.
    به گفته وی ، شهرستان‌های لردگان، بن، اردل و کوهرنگ بیشترین مدارس فرسوده را در سطح استان دارند.
    بر اساس این گزارش، هم اکنون یکهزار و 400 مدرسه در استان فعال است که از این تعداد 110 مدرسه فرسوده است و 700 مدرسه نیز نیاز به مقاوم سازی دارد که برخی از این مدارس در مقابل حوادث طبیعی به شدت آسیب پذیر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو