مدیران خودروعصر اعتبار

اولتیماتوم برای تخلیه خانه‌های سازمانی همدان

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ساکنین خانه‌های سازمانی هیچ فرصتی ندارند، گفت: تمامی ساکنین خانه‌های سازمانی باید هرچه سریع‌تر این واحدها را ترک کنند.

اولتیماتوم برای تخلیه خانه‌های سازمانی همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حسن ربانی ارشد  اظهار کرد: از نظر ما همه باید خالی کنند اما برخی مقاومت می‌کنند.

    وی با بیان اینکه تمامی مکاتبات لازم برای تخلیه خانه‌های سازمانی صورت گرفته است، تصریح کرد: همه ارگان‌های نظارتی هم قرار است به اداره کل راه وشهرسازی در این زمینه کمک کنند.

    ربانی ارشد درباره اینکه برخی افراد سالیان طولانی در این واحدها سکونت داشته و حاضر به ترک این خانه‌ها نیستند، تأکید کرد: این اقدام اشتباه بوده و درحال حاضر باید همه واحدها تخلیه شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید براینکه از نظر قانون باید تمامی این واحدها تخلیه شود، ادامه داد: بعد از تخلیه این واحدها تخریب می‌شود چرا که دولت برنامه و طرحی برای ساخت و ساز مشارکتی و ارزش افزوده برای املاک دولت دارد.

    چندی پیش طبق اطلاعات واصله به ایسنا، مطلع شدیم 78 نفر از کارکنان و مدیران دولتی همدان با وجود چنین قانونی و برخی از آنها با وجود مالک بودن و داشتن توانایی خرید مسکن هنوز هم در خانه‌های سازمانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان واقع در پشت بیمارستان بوعلی سکونت دارند و سال‌هاست این منازل را تصرف کرده‌اند به طوریکه طبق شنیده‌ها برخی از ساکنان از سال 78-77 به این خانه‌ها وارد و ماندگار شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی