مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام‌ کرد:

جزییات پیشرفت نهضت ملی مسکن در دو شهر جدید هشتگرد و پرند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو شهر جدید هشتگرد و پرند حدود ۵۵ هزار واحد تعریف شده است، گفت: حدود۴۷ هزار نفر از متقاضیان ثبت نامی در این دو شهر جدید تایید نهایی شده‌اند.

جزییات پیشرفت نهضت ملی مسکن در دو شهر جدید هشتگرد و پرند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علیرضا جعفری درباره روند اجرای نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و هشتگرد گفت: در شهر جدید هشتگرد 152 هزار و 25 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد متقاضی 22 هزار و 280 نفر تایید نهایی شدند و تاکنون برای 27 هزار و 821 متقاضی واحد تعریف شده  است.

    مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: در پرند نیز تعداد 224 هزار و 847 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 25 هزار و 225 نفر تایید نهایی شدند و برای 27 هزار و 164 نفر واحد تعریف شده است.

    30 هزار و 969 واحد مسکن مهر فروش اقساطی شد

    جعفری در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد توضیح داد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد 48 هزار و 923 واحد است که از این تعداد 38 هزار و 404 واحد در تعهد شرکت بوده و دارای متقاضی است که 30 هزار و 969 واحد آن فروش اقساطی شده است. هم اکنون در شهر جدید هشتگرد 7 هزار و 121 واحد باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان بشود.

    وی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند نیز اعلام کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند 95 هزار و 672 واحد بوده که از این تعداد 92 هزار و 623 واحد در تعهد شرکت و دارای متقاضی است که 78 هزار و 445 واحد از آن فروش اقساطی شده است. در حال حاضر تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند 6 هزار و 543 واحد است.

    معاون وزیر راه تاکید کرد: تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر جزو تعهد شرکت عمران شهرهای جدید است که نیازمند حدود 23 هزار میلیارد تومان اعتبار بوده و بر این کار اهتمام ویژه داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار