مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کرمانی

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد استان کرمان با ابتکاری نو از طرح نیروگاه‌های خورشیدی در قالب طرح دومنظوره برای حل مشکل اشتغال و مسکن مددجویان بهره برده است.

اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کرمانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت:102 هزار و 500 خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که 65 درصد این خانوار‌ها را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده‌اند که اکثر این زنان به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند.

    وی توانمندی خانوار‌های تحت حمایت را از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و افزود: با تلاش‌های انجام‌شده کمیته امداد استان کرمان در سال 96 رتبه نخست اشتغال کشور را کسب کرد و در جهت اشتغال مددجویان حدود دو سال و نیم گذشته طرح ایجاد پنل‌های خورشیدی را برای مددجویان کمیته امداد کلید زدیم و تا امروز 200 واحد پنل خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان کرمان وارد مدار شده است.

    مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه تا پایان امسال 520 واحد نیروگاه خورشیدی جدید در خانه‌های مددجویان استان وارد مدار می‌شود تصریح کرد: افق کمیته امداد استان کرمان راه‌اندازی دو هزار و 200 واحد نیروگاه خورشیدی در منازل مددجویان است .

    صادقی تاکید کرد:تا پایان امسال تعداد پنل‌های خورشیدی منازل مددجویان استان به 720 نیروگاه خورشیدی می‌رسد.

    وی بابیان اینکه هدف کمیته امداد ایجاد درآمد برای مددجویان تحت حمایت است که خوشبختانه با اجرای طرح‌های اشتغال ازجمله طرح نیروگاه‌های خورشیدی به هدف موردنظر رسیده است افزود: راندمان فروش برق نیروگاه‌های خورشیدی در نقاط سردسیر بیشتر از نقاط گرمسیر است.

    صادقی با اشاره به اینکه میانگین فروش برق تولیدی مددجویان به دولت 800 هزار تومان است که بخشی از این درآمد بابت اقساط وام کم می‌شود گفت: اقساط این تسهیلات سه‌ساله است و بعد از پایان اقساط درآمد این افراد افزایش می‌یابد.

    وی تصریح کرد: کمیته امداد استان کرمان در ابتکاری نو از طرح نیروگاه‌های خورشیدی در قالب طرح دومنظوره بهره برده است که با اجرای این طرح علاوه بر ایجاد درآمد برای خانوار‌های تحت حمایت از آن نیز برای حل مشکل مسکن مددجویان بهره گرفته است.

    صادقی یادآور شد: در سفر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به جنوب استان کرمان مصوب شد 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در جنوب استان کرمان ساخته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار