مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش قیمت قبور بهشت‌زهرا تکذیب شد

عصر ساختمان- خال با تکذیب قیمت‌های ۱۰۰ میلیون تومانی قبور در بهشت‌زهرا گفت: بالاترین قیمت قبر در این آرامستان، ۱۶ میلیون تومان است.

افزایش قیمت قبور بهشت‌زهرا تکذیب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا  با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قیمت قبر در قطعات مختلف بهشت زهرا گفت: قیمت قبور از 2 سال پیش تاکنون هیچ تغییری نکرده و همگی طبق مصوبه شورای شهر است.

    مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا با تأکید بر اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در این مدت نداشته‌ایم، اظهار کرد: هنوز طبق سنوات گذشته به هر شهروند یک قبر رایگان اختصاص می‌یابد.

    وی با بیان اینکه قیمت قبور در بهشت‌زهرا بر اساس نظام‌نامه شورای شهر است، اظهار کرد: هر تهرانی می‌تواند از یک طبقه قبر رایگان در قطعات روز استفاده کند و دو طبقه بالایی را هم با قیمت یک میلیون تومان می‌تواند تملک کند.

    خال در خصوص افرادی که متقاضی خرید قبر در قطعات روز نیستند، اظهار کرد: این افراد می‌توانند از قطعات سایر فاز‌های بهشت‌زهرا استفاده کنند که قیمت هر قبر در فاز یک بهشت‌زهرا 16 میلیون تومان، فاز 2 نه میلیون تومان و فاز 3 چهار و نیم میلیون تومان است.

    بیشتر بخوانید: قیمت کفن و دفن و قبر در تهران افزایش یافت + جدول

    مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا با بیان اینکه نام‌آوران، ورزشکاران، هنرمندان و خبرنگاران می‌توانند در زمان ممات (پس از مرگ) با اخذ نامه از وزارت ارشاد یک قبر رایگان دریافت کنند، اظهار کرد: هیچ قبری را در زمان حیات به این اقشار نمی‌دهیم و تنها در زمان ممات و با تأیید وزارت ارشاد جهت دفن آن شخص این قبر واگذار می‌شود.

    وی با بیان اینکه این اطلاع‌رسانی در پاسخ به انتشار اخبار دروغ مبنی بر فروش قبر 400 میلیونی است، اظهار کرد: خرید و فروش قبر ممنوع است و در سامانه بهشت‌زهرا هم انتقال قبر امکا‌ن‌پذیر نیست.

    خال با تأکید بر اینکه بالاترین قبر در بهشت‌زهرا 16 میلیون تومان است، گفت: اگر دیدید قبری یک ریال بالاتر از این قیمت فروخته می‌شود من از بهشت‌زهرا خواهم رفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار