مدیران خودروعصر اعتبار

پیام رئیس شورای شهر تهران در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران در پیامی سانحه دلخراش در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را به خانواده این عزیزان و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت گفت.

پیام رئیس شورای شهر تهران در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی سانحه دلخراش در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد را به خانواده این عزیزان و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت گفت.

    در متن پیام آمده است:

    واقعه ناگوار تصادف سرویس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، قلب خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را مالامال از اندوه کرد.

    درگذشت ده تن از دانشجویان عزیز و مجروح شدن حدود 30 تن، تلخ ترین سانحه ای بود که در تاریخ این دانشگاه رخ داده است و جز همدلی و همدردی با خانواده های داغدار و آسیب دیده این دانشجویان، در شرایط فعلی اقدامی ممکن نیست.

    در کمتر از 4 سالی که افتخار خدمت به دانشجویان شریف این دانشگاه را داشتم، تلاش کردم سیستم حمل ونقلی ایمن، بروز و پرسرعت را جایگزین سرویس فعلی دیزلی نمایم و با وجود پیشرفت بالای پروژه، هنوز بهره برداری از آن ممکن نگردیده است که امیدوارم با همت مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری سایر مسئولان، بسرعت این امکان محقق شود و دیگر شاهد حوادث این چنینی در واحد علوم و تحقیقات نباشیم.

    برای دانشجویان درگذشته، رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان ومصدومان حادثه، بهبودی کامل و برای خانواده های داغدار، صبر واجر را از پیشگاه الهی آرزومندم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی