مدیران خودروعصر اعتبار

جرائم اقساط معوق وام مسکن مددجویان در لرستان بخشیده می‌شود

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد لرستان با اشاره به سهمیه ۲۱ هزار نفری جذب مددجو در لرستان گفت: جرائم اقساط معوق وام مسکن مددجویان بخشیده می‌شود.

جرائم اقساط معوق وام مسکن مددجویان در لرستان بخشیده می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به همکاری کمیته امداد و بانک مسکن جهت بخشودگی جرائم اقساط معوقه وام مسکن مددجویان اظهارداشت: مددجویانی که موفق به پرداخت اقساط خود نشده‌اند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند که پیش بینی می‌شود هزار نفر از مددجویان کمیته امداد مشمول این بخشودگی ‌شوند.

    وی با بیان اینکه بخشی از هزینه اقساط مددجویان توسط کمیته امداد تامین شده است افزود: پرداخت مجموع مبلغ وام مددجویانی که حداکثر تا سقف 5 میلیون ریال به بانک بدهی دارند از محل اعتبارات موردی که در اختیار این نهاد است انجام می‌شود.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: مددجویانی که بدهی آنها بیشتر از مبلغ 5 میلیون ریال است برای واریز کل بدهی و برخورداری از بخشودگی سود قبل و بعد از سررسید اقساط اقدام کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با برنامه‌های نظام برای شناسایی و حمایت از خانواده‌های بی بضاعت واجد شرایط بیان کرد: با تامین اعتبار در قالب تبصره 14 قانون بودجه 21 هزار خانوار سهمیه جدید جذب به استان تخصیص یافت.

    محمدی فارسان با بیان اینکه از سهمیه 21 هزار خانوار استان تاکنون 18 هزار خانوار تحت حمایت قرار گرفته و تا پایان ماه نیز سایر سهمیه استان جذب می‌شود گفت: با اجرای طرح مذکور تعداد خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد از 68 هزار خانوار به 83 هزار خانوار می‌رسد.

    وی  با بیان اینکه کمک‌های کمیته امداد در قالب کمک معیشت و به صورت ماهانه بر اساس تعداد عائله انجام می‌شود خاطرنشان کرد: خانوارهای یک نفره 108 هزار تومان، دو نفره 215 هزار تومان، سه نفره 289 هزار تومان، چهار نفره 384 هزار تومان و پنج نفره 416 هزار تومان دریافت می‌کنند.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در ارتباط با فرآیند و شرایط افراد معرفی شده به کمیته امداد نیز گفت: خانوارهای معرفی شده از طریق استخراج داده‌های اطلاعاتی وزارت رفاه، ساکنین مناطق محروم و خانوارهای شناسایی شده توسط امداد و خیران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو