مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار لامرد خبر داد :

کاهش عوارض ساخت و ساز ویژه کارگران و معلمان شهر لامرد

عصر ساختمان:شهردار لامرد از کاهش عوارض ساخت و ساز و نوسازی ویژه اساتید و فرهنگیان و کارگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بمناسبت هفته کارگر و معلم خبر داد.

کاهش عوارض ساخت و ساز ویژه کارگران و معلمان شهر لامرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایلنا، حسین شبانی نژاد با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ، کارگران و معلمان ، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می توانند بمناسبت هفته کارگر و معلم از کاهش عوارض ساخت و ساز و نوسازی بهره مند شوند.

    شهردار لامرد مهلت زمانی بهره مندی از این تخفیف را 5 الی 25 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: به منظور ارج نهادن به مقام کارگران ،معلمین، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با کاهش عوارض واحد مسکونی به میزان 35درصد برای این اقشار موافقت شد.

    شبانی نژاد اضافه کرد: تکریم جایگاه و شان معلم وظیفه همگانی است زیرا زیرساخت توسعه یک کشور نیروی انسانی است و نیروی انسانی توسط معلم ساخته می شود.

    لازم به ذکر است مشمولین این مصوبه جهت استفاده از امتیاز مذکور  بایستی معرفی نامه را از اداره آموزش و پروش، دانشگاه مربوطه یا خانه کارگر به شهرداری ارایه نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی