مدیران خودروعصر اعتبار

جوان‌ترین نماینده کنگره آمریکا نمی‌تواند اجاره خانه‌اش را بپردازد

عصر ساختمان- جوان‌ترین نماینده‌ای که تاکنون به کنگره آمریکا راه یافته، تا زمان شروع به کارش در ماه ژانویه با یک مشکل روبه‌روست: پرداخت اجاره خانه.

جوان‌ترین نماینده کنگره آمریکا نمی‌تواند اجاره خانه‌اش را بپردازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، الکساندریا اوکاسیو کورتز از نیویورک، جوان‌ترین نماینده‌ای که تاکنون به کنگره آمریکا راه یافته است، به نیویورک‌تایمز گفت که برای اجاره کردن آپارتمانی در واشنگتن در انتظار اولین حقوقش است.

    اد هنری، از مجریان شبکه فاکس‌نیوز گفت که این نماینده 29 ساله واقعیت را نگفته زیرا عکس‌هایش در یکی از مجلات او را در حالی نشان می‌دهد که لباس‌هایی چندین هزار دلاری به تن دارد.

    اوکاسیو کورتز در واکنش در پیامی در توییتر نوشت، این لباس‌ها را به خاطر عکاسی به او قرض داده بودند.

    توییت این نماینده جوان کنگره در این باره که قادر به پرداخت اجاره آپارتمانش تا زمان دریافت حقوق نیست، با همدردی کاربران روبه‌رو شد.

    او در توییتر نوشت، مشکلی که در مورد تأمین مسکن برای او پیش آمده، نشان می‌دهد که سیستم انتخاباتی آمریکا تا چه حد برای افراد طبقه کارگر طراحی نشده است.

    الکساندریا اوکاسیو کورتز تبار پورتوریکویی دارد و خود را از طبقه کارگر می‌‌داند. او تا اوایل سال جاری میلادی برای کسب درآمد بیشتر در رستوران کار می‌کرد.

    درآمد این نماینده منتخب کنگره در سال گذشته حدود 26 هزار و پانصد دلار بوده است.

    اوکاسیو کورتز در انتخابات سال 2016 در ستاد برنی سندرز فعال بود. او گفته است زمان تغییرات نسلی، نژادی و ایدئولوژیک در حزب دموکرات فرا رسیده است.

    او در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات آمریکا در نیویورک در مقابل رقیب خود، جو کراولی که از او به عنوان رهبر آتی این حزب در کنگره نام برده می‌شد، پیروز شد.

    اوکاسیو کورتز از پوشش سلامت همگانی، شهریه رایگان دانشگاه‌ها و اصلاحات در سیستم عدالت کیفری حمایت می‌کند. او در دانشگاه بوستون اقتصاد و روابط بین‌الملل خوانده است. اوکاسیو کورتز پس از فارغ‌التحصیلی برای کمک به خانواده‌اش به عنوان پیشخدمت کار کرد. مادر او خدمتکار خانه و راننده اتوبوس است.

    او که پس از پیروزی دونالد ترامپ تصمیم گرفت وارد سیاست شود، در دوران تبلیغات انتخاباتی به مرز مکزیک رفت و با خانواده‌هایی که به خاطر سیاست دولت آمریکا از فرزندان خود جدا شده بودند، دیدار کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار