مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

تکمیل مسکن مهر نیازمند ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

عصر ساختمان- اصغری مهرآبادی گفت: برای تکمیل مسکن مهر ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که متأسفانه تا به امروز پرداخت نشده است.

تکمیل مسکن مهر نیازمند ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: 9 ماه پیش رئیس جمهور طی دستوری اعلام کرد که هزینه‌های لازم برای تکمیل مسکن مهر پرداخت شود.

    وی ادامه داد: با این دستور رئیس جمهور و برگزاری جلساتی با کمیسیون اصل 90 مشخص شد که 11 هزار و 500 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر باید پرداخت شود.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تأکید کرد:‌ وزارت راه و شهرسازی تمامی واحدهای مسکن مهر را تکمیل کرده و تنها خدمات روبنایی، زیربنایی، آماده سازی و محوطه سازی واحدهای مسکن مهر باقی مانده است.

    مهرآبادی با بیان اینکه هم اکنون ساخت 2 میلیون واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و یک میلیون و 730 هزار واحد تحویل داده شده است ،افزود: تنها 280 هزار واحد باقی مانده که این واحدها نیازمند خدمات روبنایی و زیربنایی از جمله آب و برق است.

    وی گفت: وزارت نیرو نیز برای تکمیل انشعابات و شبکه‌های آب و برق نیازمند اعتبار است و تأخیر تحویل این واحدها نیز به دلیل نپرداختن اعتبارات است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر یادآور شد: متأسفانه نبود این خدمات و عدم پرداخت اعتبارات باعث شده که واحدهای آماده نیز به مرور زمان از بین برود و فرسوده شود.
    اجازه افزایش قیمت به هیچ یک از پیمانکاران نمی دهم

    مهرآبادی با اشاره به اینکه برخی از پیمانکاران درخواست افزایش قیمت داده اند، افزود: به دلیل نوسانات ایجاد شده در قیمت مصالح ساختمانی برخی از پیمانکاران حق افزایش قیمت دارند اما تا به امروز اجازه افزایش قیمت را به هیچ یک از پیمانکاران نداده‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه متأسفانه نوسانات ارزی زمینه ساز افزایش قیمت مصالح ساختمانی شده و همین امر پیمانکاران را تحت فشار قرار داده است، گفت: با رایزنی‌هایی که با بانک مسکن انجام داده‌ایم اعلام کرده‌ایم این بانک و تمامی بانک‌های عامل باقی مانده سهم مشارکت را جهت خرید مصالح ساختمانی به پیمانکاران پرداخت کنند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر افزود: خرید مصالح ساختمانی از سوی پیمانکاران نیز به طور کامل با نظارت ادارات کل راه و شهرسازی خواهد بود.

    مهرآبادی در پایان گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر هم اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد و متأسفانه اغلب تحویل ندادن این واحدها به دلیل نداشتن پکیج و سایر مصالح نازک کاری است که امیدواریم با دستورات ارائه شده این مشکل برطرف شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو