مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه افشانی با شورای شهری ها چه گذشت؟

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورای شهر با افشانی در خصوص برنامه سوم توسعه، عزل و نصب ها و سرنوشت شهردار تهران بحث و گفتگو هایی صورت گرفت.

در جلسه افشانی با شورای شهری ها چه گذشت؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورای شهر با افشانی در خصوص برنامه سوم توسعه، عزل و نصب ها و سرنوشت شهردار تهران بحث و گفتگو هایی صورت گرفت.

    محمد علیخانی در خصوص جلسه هم اندیشی امروز شورای شهر با محمدعلی افشانی شهردار تهران، گفت: موضوع جلسه در خصوص برنامه توسعه سوم شهر تهران بود، اما قبل از ورود به دستور جلسه؛ اعضا نکاتی درباره مدیریت شهری داشتند که مطرح شد.

    وی ادامه داد: اعضا در خصوص عزل و نصب هایی که طی چند روز گذشته در شهرداری تهران رخ داد و بازخورد هایی در فضای مجازی داشت سوالاتی مطرح کردند؛ افشانی توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت شورای ها قانع شدند.

    رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: موضوع بعدی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان و سرنوشت شهردار تهران بود که اعضاء همانند گذشته معتقدند این قانون شامل شهردار تهران نمی شود و همچنین تلاش می کنند که از مجلس کمک بگیرند تا ابهامات موجود برطرف شود.

    وی به جلسه ای که عصر امروز اعضای شورای شهر با 30 نمایندگان تهران دارند اشاره کرد و گفت: این جلسات قبلاً هم برگزار می شده است و این بار نمایندگان تهران مهمان شورای شهر هستند.

    علیخانی در خصوص موضوع جلسه نمایندگان با اعضای شورای شهر گفت: بیشتر موضوعات درباره مسائل مدیریت شهری است و مباحثی که نمایندگان می توانند در مجلس به شهرداری کمک کنند مطرح می شود.

    وی در پاسخ به این پرسش که در خصوص وضعیت شهردار تهران هم بحث می شود گفت: خود به خود در جلسه این موضوع مطرح می شود.

    عضو شورای شهر تهران گفت: احتمالا طرحی از سوی برخی نمایندگان برای رفع ابهامات قانون منع بکارگیری بازنشستگان ارائه می شود البته این ابهامات فقط مخصوص شهردار نیست و موضوعات دیگر هم ابهاماتی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو