مدیران خودروعصر اعتبار

سرمایه‌گذاری مطمئن را در اسلام آباد تجربه کنید

عصر ساختمان- دستغیب اول، دستغیب دوم؛ کوچه اول، کوچه دوم، کوچه شهید نصیری، کوچه شهید کریمی، مدنی اول، مدنی پنجم و ... این‌ها نام کوچه‌های محله اسلام آباد-والفجر است که گویا نظم خاصی ندارد، اکثرا یا نام شهدای محل است یا با اعداد شماره‌گذاری شده‌اند.

سرمایه‌گذاری مطمئن را در اسلام آباد تجربه کنید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، از زمان ادغام دو محله اسلام آباد و والفجر، وسعت این محدوده افزایش یافت تا جایی که حتی عده‌ای مسعودیه را هم جزو این محله می‌دانند. خرید خانه در اسلام آباد هم به مجردها توصیه می‌شود هم به زوج‌هایی که فرزند کوچک دارند. بافت شهرکی والفجر، ایمنی زیادی به محل داده است.

    وجود چندین و چند مدرسه و مهدکودک در اطراف منطقه والفجر-اسلام آباد، کار را برای ساکنینی که فرزند کوچک دارند راحت کرده است. بوستان والفجر با زمین بازی گسترده و وسیعش، فضای بسیار خوبی برای کودکان اسلام آباد فراهم آورده است. در نزدیکی محله، دو مدرسه راهنمایی دخترانه و چهار دبیرستان دخترانه دولتی قرار دارد. همچنین وجود دو راهنمایی پسرانه، یک ابتدایی پسرانه و سه ابتدایی دخترانه، حال و هوای درسی به محیط محله داده است. البته باید گفت عدم دسترسی راحت به دبیرستان پسرانه از نقاط ضعف این محدوده به حساب می‌آید. از سوی دیگر، سرای محله والفجر که در شهرک والفجر قرار دارد، با برنامه‌های متعددش سعی بر آن دارد حس پویایی و سرزندگی را در این محله تقویت کند. به عنوان مثال وجود خانه‌ کارآفرینی، خانه سلامت و محیط زیست، خانه کتاب، خانه کودک، خانه قرآن و عترت، خانه سلامت و سبک زندگی، خانه خدمات اجتماعی، خانه ورزش و ... مشارکت فعال اهالی را به همراه می‌آورد و فرآیند اجتماعی شدن را به آن‌ها می‌آموزد.

    خرید خانه در اسلام آباد برای خیلی‌ها یک تیر و دو نشان است. بعضی‌ها می‌توانند با حداقل بودجه، در محله‌ای اصیل در ساختمان‌های نوساز اقامت داشته باشند و در مقابل بعضی‌ها به دنبال خانه‌های ویلایی، نقلی و اقتصادی هستند که این گزینه نیز در اسلام آباد موجود است. در سایت دیوار می‌توان در میان آگهی‌های خرید خانه در اسلام آباد، در نهایت ایده‌آل خودتان را پیدا کنید. نکته جالب توجه این است که خرید خانه در اسلام آباد بیشتر از رهن و اجاره در این نقطه مشتری دارد؛ این نکته را پس از بررسی آگهی‌های سایت دیوار متوجه شدیم. در این سایت یک آپارتمان 120 متری جنوبی و بازسازی شده، 780 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ساختمان به این شرح است:« سه طبقه، طبقه اول یک خوابه، با حیاط، طبقه دوم یک خوابه و طبقه سوم دو خوابه.» به نظر می‌رسد این آپارتمان برای سرمایه‌گذاران نیز انتخاب مطلوبی باشد. اگر به دنبال آپارتمان‌های نوساز در اسلام آباد هستید، در سایت دیوار یک واحد 85 متری نوساز، دو خوابه و فول امکانات 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در مورد دیگری، آپارتمانی 69 متری دو خوابه، 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سال ساخت این آپارتمان به 1384 بازمی‌گردد و به گفته فروشنده به دلیل مهاجرت به صورت فوری زیر قیمت بازار( متری یک میلیون زیر قیمت) آن را به حراج گذاشته است. همچنین در بخشی از آگهی قید شده تا امروز 40 میلیون تومان برای دیزاین ساختمان خرج کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار