مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان امیدیه عنوان کرد:

اعطای بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به متقاضیان شهرستان امیدیه

عصر ساختمان:رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان امیدیه گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن از سوی بنیاد مسکن امیدیه به متقاضیان اعطا شده است.

اعطای بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به متقاضیان شهرستان امیدیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، قدرت‌الله سلطانی امروز در امیدیه با تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اظهار کرد: این نهاد، نهادی است که در ابتدا هدفش کمک‌رسانی و بازسازی مناطق محروم بوده و در دوران دفاع مقدس پشتیبانی از جنگ و بعد از آن تاکنون نیز وظیفه بهسازی مناطق روستایی و شهرهای کوچک را دارد.

    وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه به‌عنوان یکی از ادارات تابعه این بنیاد در استان در سال 94 با توجه به وضعیت اقتصادی کشور به همت و تلاش سایر کارکنان توانست 3 پروژه روستایی را انجام داده که یک روستا در بخش مرکزی، یک روستا بخش جایزان و یک روستا در شهرستان آغاجاری بوده است.

    رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان امیدیه با اشاره به اعطا تسهیلات بیان کرد: در سال 94 بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به افراد اعطا شد که شامل 160 فقره وام احداث و مقاوم‌سازی واحد مسکونی، 50 فقره وام تعمیرات منازل مسکونی در شهر، 130 فقره وام تعمیرات سرویس بهداشتی و حمام روستایی بود.

    سلطانی در زمینه سند‌دار کردن مسکن‌های شهری و روستایی تحت پوشش خاطرنشان کرد: در این زمینه در سال 94 بیش از 156 فقره سند واحد مسکونی شهری در بخش جایزان و 120 فقره سند واحد مسکونی به روستائیان بخش مرکزی امیدیه اعطا شده، ضمن اینکه بیش از 160 قطعه زمین روستایی در روستاهای بخش مرکزی به روستائیان واگذار شده است.

    وی در پایان گفت: تمام سعی و تلاش ما در سال جدید تحقق شعار سال طبق فرمایش مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است تا شاهد رشد و شکوفایی همراه با توسعه همه‌جانبه در سطح شهرستان باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو