مدیران خودروعصر اعتبار

در اطلاعیه دادگستری استان خراسان رضوی مطرح شد

بازداشت نماینده هتاک شورای شهر نیشابور

عصر ساختمان- عضو هتاک شورای اسلامی شهر نیشابور مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

بازداشت نماینده هتاک شورای شهر نیشابور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی دادگستری استان خراسان رضوی اطلاعیه مهمی صادر کرد.

    در این اطلاعیه آمده است: عن الصادق علیه السلام: من اراد الله به الخیر قذف فی قلبه حب الحسین (علیه السلام) و زیارته، هرکس که خدا خیرخواه او باشد،محبت حسین (ع) و زیارتش را در دل او قرار می دهد. وسائل الشیعه، جلد 10 ص 388-بحار النوار، جلد 98 ص7.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در پی انتشار خبر تاسف بار توهین یکی از اعضاء شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی که موجی از اعتراضات عمومی را به دنبال داشت؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستورات لازم را خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این مساله صادر کرد.

    بر این اساس و در پاسخ به در خواست هیات‌های عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی و پس از صدور دستور قضایی؛ اقدامات قانونی لازم در این زمینه به انجام رسید و فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

    در این اطلاعیه همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان با هدف ایجاد تفرقه و بی نظمی در جامعه، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه از عموم عزاداران حسینی و مردم شریف، مومن و انقلابی خواسته شده تا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، به دستگاه قضایی در اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه کمک نمایند.

    گفتنی است پرونده مذکور در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و اقدامات بعدی پس از سیر مراحل قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی