مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد خبر داد؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاه

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن خانوارهای زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۷ اختصاص یافته است.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در سفر به استان کرمانشاه برنامه‌های این نهاد در زمینهٔ تأمین مسکن مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه را تشریح کرد.

    وی با اعلام اینکه برنامه صاحب‌ خانه شدن همه خانوارهای تحت حمایت فاقد مسکن در این نهاد آغاز شده است، گفت: این هدف در صورت مشارکت مردم و همکاری دولت تا سه سال آینده محقق می‌شود.

    مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به ساخت ده هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی 14 استان  با همکاری سپاه پاسداران و بنیاد برکت اشاره کرد و افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ای که در این زمینه امضا شده است، 450 واحد از این واحدها در مناطق روستایی و محروم استان کرمانشاه ساخته می‌شود و امیدواریم ساخت بخش گسترده‌ای از این واحدها تا پایان امسال انجام شود.

    بازیان از اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار به برنامه‌های تأمین مسکن مناسب برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال 97 خبر داد و گفت: این اعتبار مربوط به برنامه بازسازی منازل مناطق زلزله‌زده و ساخت 450 منزل روستایی با مشارکت سپاه است.

     وی با اعلام اینکه اعتبار مسکن مددجویان کرمانشاهی در سال 97 معادل اعتبار اختصاص‌یافته در سه سال گذشته است، افزود: 200 میلیارد تومان از این اعتبار توسط دولت و 100 میلیارد تومان نیز از منابع مالی این نهاد تأمین می‌شود.

    مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به ارائه ده هزار خدمت عمرانی به مددجویان ساکن در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: بیش از چهار هزار و 550 واحد مسکن روستایی و 583 واحد مسکن شهری مددجویان استان کرمانشاه در زلزله آبان سال گذشته به‌طور کامل تخریب شد که تاکنون عملیات ساخت چهار هزار و 275  واحد روستایی و 326 واحد شهری آغاز شده است.

    بازیان با یادآوری اینکه 500 واحد مسکن مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه ساخته و به آنها تحویل داده‌ شده است، اعلام کرد: دو هزار واحد مسکونی دیگر نیز در مهرماه امسال تکمیل می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: از پنج هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده نیازمند تعمیر، عملیات تعمیر سه هزار و 282 منزل به پایان رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی