مدیران خودروعصر اعتبار

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کامرانیه

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در خیابان کامرانیه تهران گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کامرانیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، جلال ملکی با اشاره به اینکه ساعت 16:36 عصر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کامرانیه به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، اظهار کرد: بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

    وی ادامه داد: محل آتش سوزی، یک ساختمان پنج طبقه مسکونی بود که 10 واحد داشت و در طبقه دوم یک واحد بیش از 120 متری دچار آتش سوزی شده بود. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند این واحد کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به واحد مجاور بود، همچنین دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک نفر داخل همان واحد شعله‌ور به طور خطرناکی محبوس شده، تصریح کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به قصد نجات کسانی که احتمالا در طبقات بالایی در دود غلیظ گرفتار شدند، وارد ساختمان شدند.

    ملکی افزود: آتش‌نشانان در همان لحظات اولین موفق شدند خانم حدودا 50 ساله که از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بود را از داخل همان واحدی که دچار آتش سوزی شده بود، خارج کنند. خوشبختانه این فرد زنده بود و شاید اگر لحظاتی دیرتر این فرد را خارج می‌کردند وضعیت خیلی بدی پیش می‌آمد.

    وی با اشاره به اینکه آتش نشانان در ادامه عملیات جستجو در طبقات بالایی موفق شدند مردی حدودا 60 ساله را پیدا کنند، گفت: این فرد دچار دودگرفتگی شده بود و در حال خاضر وضعیت جسمانی مناسبی دارد.

    ملکی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش نشانان مشغول لکه‌گیری و ایمن سازی هستند و خوشبختانه از سرایت و گسترش بیشتر آتش به اطراف جلوگیری کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی