مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل "پرشیاجام" در گفت و گو با «عصر ساختمان» گفت:

شیشه‌های سکوریت، ایمنی و دوجداره را در بزرگترین ابعاد تولید می‌کنیم

عصر ساختمان- یکی از شرکت‌های فعال در حوزه شیشه‌های ایمنی و سکوریت، شرکت "پرشیا جام" است که در نگاه اول، اجرای مهندسی این شرکت درصنعت شیشه‌ کاملا مشهود است.

شیشه‌های سکوریت، ایمنی و دوجداره را در بزرگترین ابعاد تولید می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، مجموعه ای که همواره سعی در توسعه بازار و بالا بردن تنوع و کیفیت محصولات خود دارد. گفتگوی اختصاصی «عصر ساختمان» را با مهندس پیمان سلیمی مدیرعامل مجموعه "پرشیا جام" را می خوانید:
    در حال حاضر شرکت "پرشیا جام" در تولید کدام نوع شیشه بیشتر متمرکز است؟
    شرکت "پرشیا جام" با سابقه بیش از 25 سال فعالیت، به طور خاص روی شیشه‌های ایمنی، لمینت، دوجداره و شیشه‌های دکوراتیو فعالیت کرده و بهترین کیفیت و بزرگترین ابعاد را در این زمینه عرضه می‌کند. در واقع ما این توانایی را داریم تا پروسه سکوریت کردن شیشه را از ابعاد بسیار کوچک (مانند 50 میلی‌متر در 50 میلی‌متر تا شیشه 7 متر در 5/3 متر) را انجام دهیم و همچنین شیشه 6 متر در 5/2 متر را لمینیت کنیم.
    لازم به ذکر است هم در شیشه‌های دکوراتیو و هم در بخش دوجداره بزرگترین ابعاد رو می‌توانیم تولید ‌کنیم.
    شیشه‌های ابعاد بزرگ بیشتر در چه جاهایی کاربرد دارند؟
    امروزه درهرجایی که کاربران به دنبال شیشه بدون خط و دید یک دست وزیبا باشند (چه در ویلاهای خصوصی، چه در مجتمع‌های تجاری بزرگ و همچنین در نمایشگاه‌های اتومبیل) می‌توانند از این شیشه‌ها استفاده کنند. این هنر ما است که می‌توانیم شیشه ای با ابعاد 7 در 5/3 متر را  تولید کنیم.
    فعالیت شرکت "پرشیا جام" در بازارهای صادراتی به چه صورت است؟
    در حال حاضر کشورعراق بخش عمده صادرات ما را تشکیل می‌دهد و بازار بزرگی برای ما محسوب می‌شود. شیشه‌های ما به خوبی در کشور عراق شناخته شده است و شاید شهرتی که شیشه‌های شرکت "پرشیاجام" در عراق دارد به اندازه‌ای که در ایران هست نباشد. در کشور عراق استقبال بسیار خوبی از محصولات ما شده است و به صورت مداوم از محصولات ما استفاده می‌کنند؛ علاوه بر کشور عراق، بخشی از محصولات ما به کشور ترکیه صادر می‌شود. گفتنی است در سال های گذشته به کشور ایتالیا نیز صادرات انجام می‌دادیم که با شروع مرحله اول تحریم‌ها ارتباط ما با کشور ایتالیا قطع شد.
    آیا در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه فعالیت‌هایتان به خصوص در بازارهای صادراتی دارید؟
    همانطور که گفته شد در حال حاضر شرکت "پرشیا جام" به کشورهای عراق و ترکیه صادرات دارد، اما رویکرد ما از ابتدای شکل‌گیری، همواره نگاه رو به جلو بوده است و ایده من همیشه عرضه بهترین کیفیت، متناسب بازارهای اروپایی بوده است. در راستای همین هدف، ماشین آلاتی که استفاده می کنیم، کاملا به روزواروپایی است.
    ازاین رو با توجه به توانمندی‌هایمان، به راحتی می‌توانیم به بازارهای بزرگتر، یعنی کشورهای اروپایی نفوذ ‌کنیم و با توجه به اختلاف قیمت شیشه در ایران و بازارهای اروپایی، اگر مسائل حاشیه‌ای نباشد به راحتی می‌توانیم بازارهای اروپایی را دراختیار بگیریم.
    پیام شما به فعالان حوزه ساختمان چیست؟
    با توجه به نامگذاری سال 97 به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که تمام آن‌چه در صنعت شیشه در دنیا اتفاق می‌افتد به مانند شیشه‌های کنترل‌کننده‌ انرژی، شیشه‌های دکوراتیو، شیشه‌های دوجداره، شیشه‌های ایمنی، شیشه‌های لمینیت و شیشه‌های ضدگلوله همگی در ایران و توسط شرکت "پرشیا جام" تولید می‌شوند، با توجه به تولید این محصولات در داخل کشور، انتظار از فعالان ساختمانی این است که محصولات شیشه‌ای را حدالمقدور از بازار داخل تهیه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو