مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت توسعه، نگهداری اماکن ورزشی کشور بیان کرد:

۱۰ میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵هزار نفری شاهرود تصویب شد

عصر ساختمان- شاهرود - مدیرعامل شرکت توسعه، نگهداری اماکن ورزشی کشور بابیان اینکه ۱۰میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵هزار نفری شاهرود تصویب شد، گفت: دهه فجر امسال فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۰ میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵هزار نفری شاهرود تصویب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسن کریمی در حاشیه بازدید از ورزشگاه 15 هزارنفری شاهرود ضمن بیان اینکه برای تکمیل این پروژه بالغ‌بر شش میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است، ابراز داشت: تکمیل فاز نخست استادیوم 15 هزارنفری شاهرود 10 میلیارد اعتبار نیاز دارد و اتمام فاز نخست آن تا دهه فجر امسال در دستور کار قرار دارد.

    وی با یادآوری اینکه استادیوم 15 هزارنفری شاهرود سال 88 مصوب و به دلیل مشکلاتی که در تأمین بودجه در کل کشور وجود داشت سال 91 پروژه کلنگ زنی شد، افزود: امروز در نظر داریم تا فاز یک این پروژه را تا دهه فجر امسال شامل پنج هزار نفر سکو، سرویس بهداشتی، سالن رختکن، نور موردنیاز استادیوم، پیست دومیدانی و زمین چمن به بهره‌برداری برسانیم.

    236 پروژه کلنگ خورده میراث دولت قبل

    مدیرعامل شرکت توسعه، نگهداری اماکن ورزشی کشور بابیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها کل پروژه استادیوم 15 هزارنفری دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید، ابراز داشت: تنها در دولت قبل 236 پروژه در سطح کشور کلنگ‌زنی شد و ما میراث‌دار این تعداد پروژه ملی ازجمله استادیوم 15 هزارنفری شاهرود شدیم که طبق قرارداد پیمانکار موظف است پروژه را تا سقف 50میلیارد تومان به پایان برساند.

    کریمی در ادامه تصریح کرد: با پیمانکار توافق شد که فاز نخست را بااعتبار 10 میلیارد تومانی تکمیل و دهه فجر تحویل دهد و برای مابقی 10هزار نفر باید قرارداد جدید منعقد و تا پایان سال 98 به‌طور کامل تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

    وی افزود: با توجه به اینکه معمولاً در زمین چمن مصنوعی استادیوم‌ها مسابقاتی صورت نمی‌گیرد و تیم‌های بزرگ در آن حضور ندارند لذا برنامه‌ریزی شد که استادیوم 15  هزارنفری با زمین چمن طبیعی باشد و قسمت زمین چمن مصنوعی را به استادیوم شهید اکبری این شهر اختصاص دهیم به شرطی که زیرسازی و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

    افتتاح 10 پروژه بزرگ ورزشی در هفته دولت

    مدیرعامل شرکت توسعه، نگهداری اماکن ورزشی کشور بابیان اینکه10 پروژه بزرگ برای بهره‌برداری طی هفته دولت در کل کشور وجود دارد، ابراز داشت: از استان سمنان برای این دهه پروژه‌ای تعریف‌نشده است که دهه فجر این خلأ جبران خواهد شد.

    کریمی در ادامه تصریح کرد: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در وزارت ورزش ستاد فجر چهلم تشکیل‌شده است و ما به‌عنوان شرکت توسعه 40 پروژه بزرگ که شامل استادیوم 15هزارنفری و سالن هشت‌هزارنفری می‌شود را برای افتتاح آماده خواهیم کرد که دو پروژه برای استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

    وی بابیان اینکه استادیوم دامغان نیز امسال به نتیجه نخواهد رسید و آماده‌سازی آن برای سال آینده در دستور کار قرار دارد، افزود: هفته گذشته عملیات اجرایی پروژه‌هایی در سمنان و گرمسار شروع و یا افتتاح شد لذا باید گفت پروژه‌های خوبی در استان سمنان وجود دارد که امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

    به گزارش خبرنگار مهر،  شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی متولی پروژه‌هایی است که مجلس تصویب و ابلاغ می‌کند و یا مجری طرح‌هایی خواهد بود که در سفر مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور به تصویب می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو