مدیران خودروعصر اعتبار

گسترش همکاری‌های فناورانه دانشگاه یزد با شهرداری

عصر ساختمان- دانشگاه یزد و شهرداری یزد با هدف ایجاد بسترهای مناسب و گسترش همکاری‌های پژوهشی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری در ۶ ماده برای مدت پنج سال امضا کردند.

گسترش همکاری‌های فناورانه دانشگاه یزد با شهرداری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر محمد صالح اولیاء، رییس دانشگاه یزد در این جلسه با تأکید بر لزوم تعامل سازنده بین نخبگان و جامعه گفت: دانشگاه یزد با جدیت پی‌گیر مسائل جامعه و شهر است و آمادگی کامل دارد تا برای حل این مسائل با مسئولان شهر همکاری کند.

    وی با استقبال از توسعه همکاری میان دانشگاه و شهرداری یزد، خاطرنشان کرد: فضای گفت‌وگو و تعامل می‌تواند پیش‌نیاز تحولات آینده شهر باشد.

    دکتر مهدی جمالی‌نژاد، شهردار یزد نیز در این جلسه تأکید کرد: استان یزد یک دوران طلایی را طی می‌کند، به این دلیل که در حال حاضر تعامل بین دستگاه‌ها عالی است و همه این‌ها توأمان، برآیند بسیار خوبی برای شهر و استان هستند.

    غلامعلی سفید، رییس شورای اسلامی شهر یزد هم با تاکید بر استفاده از علم و تخصص در کارها، گفت: دانشگاه قوه عاقله شهرداری است و باید در کنار این نهاد باشد.

    از جمله موضوعات توافق شده در این تفاهم‌نامه، انجام طرح‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز، برگزاری سمینارها و دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، تدوین و تألیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها، برگزاری جلسات تخصصی در حیطه موضوعات شهری، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی به‌ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، بررسی میزان نیاز به فناوری‌های نوین از سوی کارشناسان طرفین و برنامه‌ریزی برای نیل به موارد اولویت‌دار، انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی پروژه‌های مورد نیاز، استفاده متقابل از کتابخانه‌ها و منابع علمی، انجام بازدیدهای متقابل علمی، پذیرش کارآموز، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مصوب در مقاطع تحصیلی مختلف، انتقال تجارب اجرایی و همکاری در جهت ایجاد مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر یزد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار