مدیران خودروعصر اعتبار

رسواییِ افزایش بی‌خانمان‌های شاغل در انگلیس

عصر ساختمان- یک موسسه خیریه انگلیسی اعلام کرد: ده‌ها هزار خانواده در انگلیس با وجود کار سخت در ساعات طولانی مجبور به زندگی در پناهگاه‌ها و سرپناه‌های موقت هستند.

رسواییِ افزایش بی‌خانمان‌های شاغل در انگلیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، تحلیل داده‌های رسمی در انگلیس نشان می‌دهد 33 هزار خانواده با وجود اشتغال در سال 2017 در پناهگاه‌های موقت سکونت دارند که این تعداد به نسبت سال 2013 افزایش 73 درصدی داشته است.

    این تحلیل‌ها هم‌چنین نشان می‌دهد 55 درصد از خانواده‌هایی که به دنبال از دست دادن خانه‌هایشان به پیشنهاد مقامات به پناهگاه‌های موقت منتقل شده‌اند، شاغل هستند.

    این موسسه خیریه اجاره بهای گران خانه‌های خصوصی، رکود مزایای مسکن و کمبود شدید مسکن‌های اجتماعی را مقصر این معضل دانسته است. دولت انگلیس در عین حال اعلام کرده مبلغ 1.2 میلیارد پوند برای حمایت از افراد بی‌خانمان اختصاص داده است.

    مدیر اجرایی این موسسه خیریه با تاکید بر اینکه بی‌خانمان بودن بسیاری از خانواده‌های انگلیسی با وجود کار سختِ اعضای خانواده، ننگ آور است گفت: این خانواده‌ها مجبورند پس از اختصاص دادن تمام روز یا حتی شب را به کار به یک اتاق کوچک بدون هیچ امکاناتی بازگردند که تمام اعضای یک خانواده در آن سکونت دارند.

    او در ادامه افزود: ما نمی‌توانیم بگذاریم این خانواده‌های در حال تلاش بسیار، گرفتار شکاف ایجاد شده توسط بحران مسکن شوند. دولت باید فورا طراحی جدید برای مسکن‌های اجتماعی ارائه کند تا خانه‌های مقرون به صرفه‌ای که به شدت به آن‌ها نیاز است را فراهم آورد.

    به گزارش بی بی سی، از سوی دیگر سخنگوی وزارت مسکن جوامع و دولت محلی (MHCLG) انگلیس با بیان اینکه قانون کاهش بی خانمانی از حمایت افراد بی‌خانمان بیشتری اطمینان حاصل می‌کند، اظهار کرد: شوراها وظیفه دارند برای افرادی که به مسکن نیاز دارند منازل موقت تهیه کرده و خانواده‌هایی که فرزند دارند را در اولویت قرار دهند. هم‌چنین دولت 9 میلیارد پوند را برای تهیه تسهیلات مقرون به صرفه برای خانواده‌ها و دو میلیارد پوند برای مسکن‌های اجاره‌ای اجتماعی اختصاص داده تا خانواده‌ها بتوانند خانه‌های دائم داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار