مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس خبر داد:

داشتن سند ۵ برگی مسکن مهر برای نقل وانتقال الزامی است

عصر ساختمان- مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس گفت: داشتن قرارداد ۵ برگی ضد جعل واحد های مسکن مهر ،ضریب امنیت معاملات ثانویه را بالا برده است به طوری که تا کنون هیچ موردی از جعل این دسته از قراردادها گزارش نشده است.

داشتن سند ۵ برگی مسکن مهر برای نقل وانتقال الزامی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، علی اصغر جاودان فر اظهار کرد: داشتن قرارداد 5 برگی ضد جعل واحد‌های مسکن مهر، ضریب امنیت معاملات ثانویه را بالا برده است به طوری که تا کنون هیچ موردی از جعل این دسته از قرارداد‌ها گزارش نشده است.

    مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس با بیان اینکه عده‌ای فرصت طلب در جهت رسیدن به منافع خود خارج از ضوابط «نقل و انتقال»، نسبت به خرید و فروش مسکن مهر اقدام میکنند تصریح کرد؛ به دلیل حجم بالای معاملات در واحد‌های مسکن مهر، به منظور اطمینان بخشی به معاملات مساکن مه، فرایند نقل و انتقال این واحد‌ها در کارگزاری مسکن مهر ودر راستای جلوگیری از تخلفات متعدد صورت می‌گیرد.

    وی با اشاره به ضرورت نقل و انتقال معاملات ثانویه در کارگزاری مسکن مهر، فرایند قانونی نقل و انتقال را ره آورد تدبیر درست مدیران وزارت راه و شهرسازی برشمرد واثرات این مهم را در کاهش تخلفات بسیار مهم ارزیابی کرد.

    مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس در ادامه با بیان اینکه شرکت عمران پردیس به جد پیگیر اتمام پروژه‌های مسکونی مهر هست تصریح کرد؛ بستر‌های لازم برای رضایتمندی متقاضیان مسکن مهر را جزو وظیفه اصلی خود می‌دانیم و در تحقق این مهم تمام توان خود را بکار خواهیم بست.

    وی با بیان اینکه متقاضیان از خرید امتیاز واحد‌های مسکن مهر اجتناب کنند تاکید کرد:امتیاز مسکن مهر به دلیل اینکه هنوز به مرحله انتخاب واحد نرسیده است فاقد وجاهت قانونی است.

    مدیر اجرایی مسکن مهر در پایان شرط اساسی نقل وانتقال ثانویه را در داشتن قرارداد پیش فروش نهایی (5 برگی) عنوان کرد و از متقاضیان مسکن مهر خواست در جهت جلوگیری از هرگونه سو استفاده‌های احتمالی، این شرط اساسی را مد نظر قرار دهند چرا که قرارداد 5 برگی به منزله تعیین نهایی واحد، طبقه، جهت و مساحت بوده و قیمت تمام شده واحد در آن درج شده است و از همه مهمتر اینکه این قرارداد ضد جعل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو