مدیران خودروعصر اعتبار

صهیونیست ها واردات سیمان به نوار غزه را تعلیق کردند

عصر ساختمان:رژیم صهیونیستی واردات سیمان به نوار غزه را به حال تعلیق درآورد.

صهیونیست ها واردات سیمان به نوار غزه را تعلیق کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ماین نیوز، سازمان ملل متحد دوشنبه اعلام کرد، اسرائیل به این سازمان اطلاع داده است انتقال سیمان به نوار غزه را به بهانه این که در بسیاری از موارد به دست کسانی که برای آنها ارسال می شود، نمی رسد به حال تعلیق درآورده است.

    استفان دوجاریک، سخنگوی رسمی سازمان ملل متحد به نقل از نیکلای ملادینوف، هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در روند صلح گفت، اسرائیل تصمیم خود را این گونه توجیه کرده و گفته است: بخش زیادی از این سیمان به دست کسانی که قرار است به صورت قانونی از آن استفاده کنند، نمی رسد.دوجاریک افزود، سازمان ملل متحد با اسرائیلی ها و فلسطینی ها برای حل این مشکل به منظور «جلوگیری از وقوع حوادثی که ممکن است به تعلیق واردات مصالح ساختمانی دیگر منجر شود، همکاری می کند.»همچنین ملادینوف «حل فوری این مشکل را خواستار شد.» و گفت: هر کسی که برای ثروتمند شدن مانع تحویل مصالح ساختمانی به مقصد خود در غزه شود از ملت خود دزدی کرده و مشکلات ساکنان نوار غزه را بیشتر کرده است.اسرائیل از سال 2006 محاصره شدیدی را بر نوار غزه اعمال کرده است و مصر نیز محدودیت های شدیدی را در خصوص تردد بین نوار غزه و مصر اعمال می کند.

    دوجاریک همچنین افزود، این محاصره، «کالاهای خاص» را شامل می شود و بر کالاهایی که سازمان ملل متحد برای بازسازی به نوار غزه وارد می کند، اعمال نمی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی