مدیران خودروعصر اعتبار

گرانی ۱۵ تا ۱۷ درصدی سیمان از نیمه تیرماه

عصر ساختمان:دبیر انجمن سیمان از افزایش ۱۵ تا ۱۷ درصدی قیمت سیمان در نیمه تیرماه سال جاری خبرداد.

گرانی ۱۵ تا ۱۷ درصدی سیمان از نیمه تیرماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، عبدالرضا شیخان، با اشاره به اینکه قیمت سیمان از 31 خرداد ماه سال 93 تا کنون تغییری نکرده است اظهار داشت: انجمن سیمان امسال با توجه به کمبود نقدینگی و افزایش هزینه های تولید تصمیم به افزایش قیمت سیمان از 15 تا 17 درصد در نیمه تیرماه امسال دارد.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه در ماه‌های پایانی سال 94 در تنظیم بازار عرضه و تقاضا سیمان اقدامات مناسبی انجام شدف گفت: با همکاری واحدهای صنفی توانستیم قیمت سیمان را به مصوب سال 93 برگردانیم. اما در کنار این قرار است تا تیرماه امسال برای تنظیم عرضه و تقاضای سیمان در سطح بازار اقدامات بیشتری را انجام دهیم تا افزایش قیمت با مدیریت بیشتری انجام شود.

    شیخان با اعلام اینکه سیمان مشمول قیمت‌گذاری نیست، گفت: قرار است قیمت‌های جدید با محاسبه هزینه تولید 15 تیر ماه به واحد‌های تولیدی ابلاغ شود. البته باید تأکید کنم این افزایش قیمت تأثیر زیادی را در بازار نخواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی