مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی از جاده خوش ییلاق دیدن کرد

عصر ساختمان- عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عصر پنجشنبه در نخستین روز از سفر خود به گلستان، با حضور در شرق این استان از جاده خوش ییلاق به عنوان راه پیوند گلستان با سمنان دیدن کرد.

وزیر راه و شهرسازی از جاده خوش ییلاق دیدن کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، در بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرح بهسازی و تعریض این جاده کوهستانی در محدوده شهرستان آزادشهر، علاوه بر مسئولان راه و شهرسازی استان گلستان و مسئولان شهرستان آزادشهر، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.
    نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید، وجود معارضان که به دلیل کشت در مزارع خود، حاضر به ترک آن نیستند را از بزرگترین مشکلات برای اجرای طرح بهسازی و تعریض جاده خوش ییلاق و عوامل کندی عملیات اجرایی آن ذکر کرد.
    علیرضا ابراهیمی افزود: تعریض این جاده نیاز به 200 هزار متر مکعب خاکریزی در دره های موجود دارد که با سختی بسیار و زمان طولانی که صرف آن شده تنها 30 هزار مترمکعب آن انجام شده است.
    وی خاطرنشان کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی نیاز به لای روبی زمین های کشاورزی و دکوپاژ می باشد که با عدم همراهی معارضان، پیشرفت در این زمینه با کندی همراه است.
    ابراهیمی افزود: محور خوش ییلاق با مشکلات ریز و درشت زیادی درگیر است ولی تمام تلاش ها بر این است تا با بهسازی بموقع و سریع این محور با هدف روان سازی بار ترافیکی و ترانزیتی، رانندگان به آرامش خاطر برسند.
    ابراهیمی عنوان کرد: درحال حاضر یک کارگاه فعال در 28 کیلومتر اول طرح بهسازی و تعریض محور خوش ییلاق فعال است که با برگزاری مناقصه و تعیین برنده آن، کارگاه دوم نیز برای ترمیم 10 کیلومتر بعدی در حال تجهیز است و مقرر شده پس از عید سعید فطر با تجهیز کامل، فعالیت خود را آغاز کند.
    نماینده مردم شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: قطعه دوم طرح بهسازی، ترمیم و تعریض محور خوش ییلاق به طول 10 کیلومتر از کیلومتر 28 تا 38 با قرارداد 250 میلیارد ریال به شرکت مورد نظر واگذار شده است.
    وی تصریح کرد: دیواره سازی این جاده حد فاصل کیلومتر 23 تا 28 به اتمام رسیده است و در این منطقه 43دهنه آب رو 2 تا 6 متری نیز وجود دارد.
    ابراهیمی با اشاره به سابقه طرح بهسازی محور خوش ییلاق افزود: طرح بهسازی، ترمیم و تعریض جاده خوش ییلاق با برآورد 3500 میلیارد ریال هزینه در سال 93 آغاز شده است.
    به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در سفر امروز خود به شهرستان آزادشهر از کمربندی این شهر در مسیر گرگان نیز دیدن کرد.
    طبق برنامه، وزیر راه وشهرسازی فردا (جمعه) علاوه بر حضور در نماز عید فطر برادران اهل سنت شهرستان های گنبدکاووس و کلاله در شرق استان گلستان، از جاده مینودشت - گالیکش ، پل کوسه در ورودی شهر کلاله روستای دهنه این شهرستان نیز بازدید می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار