مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر نیرو عنوان کرد:

افتتاح و آغاز عملیات ۱۴۰۰ میلیارد تومان طرح آبی در شهرستان‌های استان تهران

عصر ساختمان- وزیر نیرو با اشاره به بازدید امروز خود از طرح‌های آبی این وزارتخانه در استان تهران، گفت: هفت طرح مهم آبی با ارزشی بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مورد بازدید قرار گرفت که بخشی از آن‌ها امروز افتتاح شده و عملیات مابقی پروژه‌ها نیز در حال انجام است.

افتتاح و آغاز عملیات ۱۴۰۰ میلیارد تومان طرح آبی در شهرستان‌های استان تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، رضا اردکانیان در مراسم بهره‌ برداری از طرح‌های آبرسانی شهرهای جنوب شرقی استان تهران با اشاره به نکته که کشور ما به عنوان یک کشور خشک و نیمه خشک تلقی می‌شود، اظهار داشت: کم آبی و کم بارشی همزاد ما ایرانی‌ها است و آنچه که در این زمینه مهم می باشد این است که ما همانند پدرانمان که با این وضعیت سازگار شدند و در طول سالهای متوالی این تمدن را پاس داشته و به نسل های بعدی منتقل کردند، ما نیز بایستی دین خودمان را بخوبی انجام داده و با استفاده صحیح از منابع ارزشمند خدادادی بفکر خود، فرزندانمان و نسل های اینده جامعه باشیم.

    وزیر نیرو با بیان اینکه امروز ما از بهترین شاخص ها در جمعیت تحت پوشش آب سالم در شهرها برخوردار هستیم، تصریح کرد: روستاهای ما به سرعت در حال وصل شدن به شبکه ها و تامین آب های مطمئن و پایدار هستند و امیدواریم در سال‌های اندک پیش رو قادر باشیم که جمعیت روستاهای خودمان را به سطح بالایی از حیث دسترسی به منابع آب سالم برسانیم.

    اردکانیان از جمله کارهای سخت پیش روی وزارتخانه متبوعش را مدیریت مصرف و تقاضا در حوزه صنعت آب و برق دانست و اضافه کرد: اینکه ما همه ی آب های موجود را در قالب سدهای بزرگ و تصفیه خانه ها کنترل کنیم، کاری بسیار عظیم و حساس است. سازه های پیچیده ای را طراحی کرده و به بهره برداری رساندیم که اینها دستاوردهای عظیمی برای وزارت نیرو محسوب می شود.

    وزیر نیرو تصریح کرد: کار بزرگ تر و پیچیده تر ما این است که در برخورد بسیار نزدیک و در تعامل تنگاتنگ با مصرف کننده در بخش‌های مختلف جامعه، بویژه در بخش کشاورزی، صنعت، شرب و بهداشت قادر باشیم که بر چگونگی مصرف صحیح این منابع نیز تاثیرگذار بگذاریم.

    وی عرصه ی مدیریت و تقاضا را عرصه ی بسیار پرچالش برشمرد و عنوان داشت: در این زمینه کارهای زیادی در پیش رو داریم که امیدواریم با مدد گرفتن از فناوری های روز دنیا و با بهره گیری از تمامی وسایل ارتباط جمعی و گروه های مرجع بتوانیم به درجه‌ای از اطمینان برسیم که نه تنها جمعیت حاضر، بلکه جمعیت های بیش از این بتوانتد از این نعمات الهی بهره مند شده و دغدغه ای برای تامین آب و برق برای آن‌ها به وجود نیاید که این کار مستلزم کار وسیع و پشتیبانی های قانونی است.

    وزیر نیرو با اشاره به بازدید امروز خود از طرح‌های آبی این وزارتخانه در استان تهران، گفت: هفت طرح مهم آبی امروز در شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس و فیروزکوه با ارزش بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان مورد بازدید قرار گرفت که بخشی از آن‌ها امروز افتتاح شده و عملیات مابقی پروژه‌ها نیز در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو