مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پرونده مسکن مهر در بیشتر استان ها بسته شد

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده طرح مسکن مهر در بیشتر استان های کشور بسته شده است.

پرونده مسکن مهر در بیشتر استان ها بسته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، عباس آخوندی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح 336 واحدی شهرک سجادیه اراک افزود: مسکن مهر در برخی استان ها یا متقاضی ندارد یا در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی با مشکلاتی روبروست که با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان نواقص در حال رفع است.
    وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امکان صدور سند برای طرح های تفصیلی نزدیک شهر فراهم شده است.
    وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح تفصیلی خدمات مطلوبی پیش بینی شده است که برای تهیه سند مالکیت با هماهنگی قوه قضاییه براساس ماده 9 قانون تولید مسکن، مکان هایی که با طرح تفصیلی سازگاری دارند، سنددار می شوند.
    آخوندی افزود: امکان سکونت افراد در بافت های فرسوده استان مرکزی با هماهنگی استانداری مرکزی فراهم شده است.
    وی اظهار کرد: 336 واحدی شهرک سجادیه اراک در مراحل نهایی قرار دارد و فرصت مناسبی ایجاد شده تا زمینه اسکان افراد متقاضی در این منطقه فراهم شود.
    آخوندی بیان کرد: با فراهم شدن امکان اسکان در بافت های فرسوده، وضعیت ساکنان منطقه بهبود یافته و رضایتمندی مردم حاصل خواهد شد.
    وزیر راه و شهرسازی گفت: چهارهزار نفر در صندوق پس انداز بانک مسکن استان مرکزی برای بهره گیری از مسکن مناسب سرمایه گذاری کرده اند.
    طرح 336 واحد تجاری و مسکونی سجادیه با 17 هزار و 576 مترمربع وسعت و 48 هزار و 431 متر زیربنا با 13 واحد تجاری، 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
    بازدید از تقاطع غیرهمسطح شهر سنجان، آزاد راه اراک - خرم آباد از دیگر برنامه های وزیرراه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان مرکزی بود.
    همچنین عملیات اجرایی کنار گذر شمالی اراک حدفاصل مالک آباد تا سه راهی شازند به طول 65 کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
    زمان بهره برداری این طرح سال 1400، دوره بهره برداری اولیه 15 سال و برآورد هزینه آن سه هزار و 650 میلیارد ریال با سرمایه گذاری 70 درصدی بخش خصوصی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی