مدیران خودروعصر اعتبار

برای تکمیل مسکن مهر باید منتظر دولت بعد باشیم

قراردادهای ساختگی بهره برداری از واحدها را سخت کرده است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از تعلل دولت در تکمیل مسکن مهر، گفت: باید محل هزینه کرد اقساط بازگشتی این طرح مشخص شده و علت عدم تحویل واحدها شفاف سازی شود.

برای تکمیل مسکن مهر باید منتظر دولت بعد باشیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمد دامادی با اشاره به وضعیت فعلی طرح مسکن مهر، گفت: با توجه به بی توجهی دولت به تکمیل این طرح باید برای اتمام این پروژه منتظر دولت بعدی باشیم.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسکن مهر در زمان استارت پروژه، اجرا و حتی اکنون نیز در روند تحویل طرح با اشکالات عدیده ای مواجه است، افزود: باید محل هزینه کرد اقساط بازگشتی این طرح مشخص شده و علت عدم تحویل واحدها شفاف سازی شود.

    انتقاد از وجود برخی بندهای خودساخته در متن قراردادهای طرح مسکن مهر

    نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از وجود برخی بندهای خودساخته در متن قراردادهای طرح مسکن مهر، تصریح کرد: متاسفانه این نوع قراردادها و تغییر رویه اولیه آسیب را به قشر حساس جامعه وارد خواهد کرد.

    وی با تاکید بر اینکه مجلس به جد پیگیر به نتیجه رسیدن طرح مسکن مهر است، گفت: بی نتیجه ماندن پیگیری ها در خصوص این طرح نشان از ضعف مدیریت در سطح کلان است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی بارها در خصوص عملکرد خود از مجلس کارت زرد دریافت کرده است، افزود: متاسفانه با وجود پیگیر های مکرر نمایندگان نواقص موجود در حوزه کاری این وزارتخانه رفع نشده است.

    دولت به تغییر رویه خود در حوزه مسکن اقدام کند

    وی با انتقاد از ادامه فعالیت وزیری در دوره قبل با 5 کارت زرد دریافتی از سوی مجلس، تصریح کرد: باید رویه دولت در خصوص مسکن و حوزه های مرتبط با آن تغییر کند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس بارها در خصوص کمک به دولت در تکمیل طرح مسکن مهر اعلام آمادگی کرده از این رو امید است مشکلات این طرح هر چه سریع تر مرتفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو