مدیران خودروعصر اعتبار

یک معمار در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیر گذار سال ۲۰۱۸ مجله تایم

عصر ساختمان- الیزابت دیلر از شرکت دیلر اسکوفیدیو+رنفرو به عنوان یکی از ۱۰۰ چهره تاثیر گذار سال ۲۰۱۸ مجله تایم انتخاب شد.

یک معمار در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیر گذار سال ۲۰۱۸ مجله تایم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مجله ویلا، الیزابت دیلر از شرکت دیلر اسکوفیدیو+رنفرو به عنوان یکی از 100 چهره تاثیر گذار سال 2018 مجله تایم انتخاب شد. مجله تایم هر سال فهرست 100 نفر از هنرمندان، رهبران، فعالان، کارآفرینان و ورزشکاران مهم را منتشر می کند. این افراد به دلیل تغییری که در جهان ایجاد می کنند و بدون توجه به نتیجه عملکردشان انتخاب می شوند.

    الیزابت دیلر یکی از چهار شریک شرکت دیلر اسکوفیدیو+رنفرو است که با همکاری ریکاردو اسکوفیدیو، بنجامین گیلمارتین و چارلز ریفرنو آن را اداره می کنند. او در فهرست تایم100 در زیرگروه "غولها" در کنار اشخاصی چون راجر فدرر و اپرا وینفری قرار گرفته است. الی براد، بنیان گذار موزه براد که توسط دیلر و همکارانش طراحی شده است دیلر را یک خیال پرداز توصیف می کند که می تواند ممکن را نا ممکن کند.

    دیلر فعالیت خود را در حوزه هنرهای مفهومی آغاز کرده و در حال حاضر در مدرسه معماری دانشگاه باتلت تدریس می کند. او همچنین رهبر هیئت ژوری جایزه بین المللی ریبا در سال 2018 است. فعالیت های شرکت علاوه بر معماری، در حوزه های طراحی شهری، اینستالیشن آرت، اجرای مولتی مدیا، رسانه دیجیتال و پرینت ادامه می یابد. برخی از مطرح ترین پروژه های دیلر اسکوفیدیو+رنفرو شامل  High Line و بازسازی موزه هنرهای معاصردر نیویورک و موزه براد در لس آنجلس است. High line، به معنی خط مرتفع، پروژه ای جسورانه است که با هدف احیا خط آهن صنعتی غربی نیویورک طراحی شده است. طرح پیشنهادی شرکت در سال 2003 برنده مسابقه ای شد که به همین منظور برگزار شده بود. در این طرح دهها ورودی برای این پارک مرتفع تعریف شد. طراحی منظر آن فرصت وجود معماری و رشد طبیعی در کنار هم را فراهم می کند به نحوی که مرزهای بین آنها تضعیف شده و امکان تلفیق شدن و ورود به محدوده یکدیگر برایشان فراهم می گردد. درپروژه دیگر ای دفتر، طرح بازسازی و گسترش موزه هنر های معاصر تیم طراحی، تاریخ غنی معماری در این مجموعه را با طرحی جدید ترکیب کرده است که در آن امکان تعریف برنامه و استراتژی های جدید موزه فراهم باشد. با طرح ارائه شده تجربه بازدید کننده ارتقا یافته و فضاها به اشکال مختلف وارد قلمرو عمومی می شوند.

    در نهایت پروژه ای که باعث انتخاب دیلر در فهرست شده است موزه براد است. این موزه 36 کیلومتر مربعی برای حفظ و نمایش قریب به 2000 اثر بنیاد هنری براد و کلکسیون های شخصی خانواده ساخته شده است. کانسپت موزه براد که نشان نقره ای لید از دو بخش اصلی پوسته و حفره تشکیل شده است.  که در آن حفره تجربه بازدید کنندگان را رقم می زند و پوسته مجموعه موزه را در بر می گیرد.

    شرکت دیلر اسکوفیدیو+رنفرو پروژه های فرهنگی و شهری و چند نمونه مسکونی طراحی و اجرا کرده است.  تجربه این شرکت در حوزه مسکونی شامل طراحی کانسپت سه ویلا به نام های خانه فانتوم، پروژه آرام، خانه ربع و پروژه ای اجرا شده به اسم خانه تخته ای کینی می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار