مدیران خودروعصر اعتبار

رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از صبح امروز+هزینه و زمان پذیرش حضوری

عصر ساختمان:رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان از صبح امروز آغاز می‌شود. پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از صبح امروز+هزینه و زمان پذیرش حضوری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ساعت 9 صبح امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ادامه دارد.

    فرهنگیان برای رزور اینترنتی حداقل 20 درصد فضاهای موجود باید به سامانه eskan.medu.ir مراجعه کنند. تعرفه‌های اسکان در مقایسه با سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است و بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای عوامل اجرایی و میهمانان به شکل متمرکز پیش‌بینی شده است.

    تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها برای یک تا 5 نفر به ازای هر شب بدین ترتیب است:‌ کلاس ویژه 25 هزار تومان. گروه الف 22 هزار تومان. گروه ب 16 هزار تومان. گروه ج 12 هزار تومان و برپایی چادر 6 هزار تومان.

    در خصوص نحوه پذیرش مهمانان، ستاد اسکان مکلف به سرویس دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک (پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل) آنان شده است. اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی الامکان با حضور شخص فرهنگی امکانپذیر است.در صورت وجود ظرفیت و عدم وجود متقاضی فرهنگی، ستادهای اسکان می‌توانند بر اساس تشخیص اعضای ستاد نسبت به پذیرش مسافرین غیرفرهنگی (کارکنان دولت و مشاغل آزاد) اقدام کنند.

    مدت زمان اسکان مهمانان در مدارس موردنظر سه روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تایید پایگاه اسکان این مدت قابل تمدید است.

    پذیرش مسافران فرهنگی در ایام نوروز از عصر 28 اسفند ماه آغاز و تا 12 فروردین ماه ادامه دارد.

    مدارس تحت پوشش ستاد اسکان به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

    مدارس گروه ویژه به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک)‌ «مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان،‌ اردوگاه‌ها و مدارس»

    مدارس گروه الف به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی باشد (حمام و آشپزخانه مشترک).

    مدارس گروه ب به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا باشد. (یخچال،‌ تلویزیون، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک باشد)

    مدارس گروه ج به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون به صورت مشترک باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار