مدیران خودروعصر اعتبار

در این خانه همه چیز برعکس است

عصر ساختمان: گروهی از معماران تایوانی خانه ای به سبک خانه های آمریکا ساخته اند؛ اما با یک تفاوت بزرگ: خانه و تمام چیزهای موجود در آن وارونه است.

در این خانه همه چیز برعکس است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰
  • در این خانه همه چیز برعکس است
  • در این خانه همه چیز برعکس است
  • در این خانه همه چیز برعکس است
  • در این خانه همه چیز برعکس است
  • در این خانه همه چیز برعکس است

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از شفقنا زندگی؛ اگر شما هم بخواهید خانه جدیدتان را خودتان طراحی کنید و بسازید احتمالاً تجربه ای درهم و برهم خواهید داشت. حالا گروهی از معماران تایوانی واقعاً خانه ای درهم برهم ساخته اند به طوری که جهان بالای سر شما است.

این خانه رنگارنگ از سه طبقه تشکیل شده است، یک حمام و توالت مستر دارد و همچنین یک گاراژ. ماشین داخل پارکینگ نیز به سقف وصل است و پله های بیرون ساختمان از طبقه اول به طبقه سوم که اتاق نشین است و مبلمان روی سقف چیده شده می رسد. تمام اشیای این خانه نیز واقعی است؛ از چراغ ها گرفته تا تخت و میز غذاخوری. البته بخاری بالای سرتان یک صفحه ال سی دی است از نمای یک آتش دلچسب.

طراحان این خانه توجه دقیقی به جزئیات داشته اند: پاستاهای میز شام به صورت عمودی آویزان شده اند و حوله های حمام نیز به همین ترتیب. حتی رایانه ای که در اتاق مطالعه قرار دارد هم برچسب های زرد یادآوری کارها رویش چسبیده است.

این خانه که حدود هزار متر مربع مساحت دارد و قرار است روی سقفش راه بروید در پارک نوآوری هوآشان در تایپه، پایتخت تایوان به نمایش گذاشته شده است. اما چند نکته را به هنگام بازدید این خانه به یاد داشته باشید: سرتان را بپایید، تمام مبلمان سنگین این خانه بالای سرتان است و همچنین تا حد ممکن از سیفون توالت ها استفاده نکنید!

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی