مدیران خودروعصر اعتبار

برطرف شدن مشکلات اشتغال مهندسان نیازمند توجه مسئولان ارشد استان قزوین

عصر ساختمان- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: ارائه خدمات به مهندسان و ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

برطرف شدن مشکلات اشتغال مهندسان نیازمند توجه مسئولان ارشد استان قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ،علی فرج‌زاده‌ها در همایش بزرگداشت روز مهندس که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: مهندسان در حوزه‌های مختلف در شرایط کنونی جامعه در دوران پس از تحریم نقش به‌سزایی داشته و اقدامات زیادی در زمینه صنعت ساختمان انجام داده‌اند و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

    وی عنوان کرد: مهندسان در دوران پس از جنگ تحمیلی در زمینه عمران و معماری نقطه عطف سازندگی بوده‌اند و در موضوعات دانش‌بنیان و علوم هسته‌‌ای نیز نقش به‌سزایی داشتند.

    فرج‌زاده‌ها تصریح کرد: ظرفیت و تخصص مهندسان در رشته‌های مختلف بسیار گسترده بوده و باید مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

    رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین افزود: ارائه خدمات به مهندسان و ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: مهندسان از دهه 60 تاکنون در عرصه دفاع مقدس، سازندگی، انرژی هسته‌ای و عرصه پس از تحریم، اقدامات بسیاری انجام داده‌اند و این اقدامات به صورت پیوسته ادامه دارد.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین افزود: از مسئولان اجرایی انتظار می‌رود توجه کافی به مهندسان متخصص داشته باشند و از ظرفیت‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف سازندگی بهره‌مند شوند.

    وی تصریح کرد: از بهمن‌ماه سال 94 سامانه هوشمند کنترل و نظارت نقشه‌ها در قالب ماده 37 قانون نظام مهندسی با هماهنگی مدیران ارشد استانی اجرایی شده که تمام مهندسانی که موفق به اخذ پروانه اشتغال شده‌اند می‌توانند در حوزه نظارت مشارکت داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار