مدیران خودروعصر اعتبار

اتاق خاص علاقمندان به بازی های رایانه ای در یک هتل

عصر ساختمان- با توجه به افزایش تعداد افرادی که به اجرای بازی های ویدئویی علاقه دارند، بسیاری از صاحبان مشاغل در تلاش هستند تا از این طریق هم کسب درآمد کنند.

اتاق خاص علاقمندان به بازی های رایانه ای در یک هتل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، شعبه هتل هیلتون در کشور پاناما در کنار ارائه خدمات وای – فای رایگان اتاق خاصی را به نصب تجهیزات مناسب برای اجرای پیشرفته ترین بازی های ویدئویی اختصاص داده است.

    افرادی که در اتاق 2425 این هتل اقامت کنند، می توانند با استفاده از رایانه بازی خاص تولیدی شرکت Alienware، نمایشگر فوق دقیق نصب شده در اتاق، سیستم صوتی فراگیر و حتی یک هدست واقعیت مجازی تولیدی شرکت Occulus Rift به اجرای بازی های محبوب خود بپردازند.

    صندلی های نصب شده در این اتاق برای انجام بازی هم صندلی هایی بزرگ و مستحکم است که در کنار و بر روی آنها امکانات متعددی مانند پشتی، بالش، جعبه دستمال کاغذی و غیره تعبیه شده است.

    دمای این اتاق با استفاده از فناوری خاص ناسا موسوم به اوت کاست به طور خودکار تنظیم می شود تا علاقمندان فقط بر روی اجرای بازی های ویدئویی متمرکز شوند. نمایشگر او – لد و 65 اینچی این اتاق از دقت 4K برخوردار است و رایانه موجود در آن دارای پردازنده Intel Core i7-8700 و کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti می باشد.

    یک لپ تاپAlienware 15 نیز در این اتاق برای اجرای بازی های ساده تر وجود دارد که مجهز به پردازنده ore i7-7700HQ و کارت گرافیک GeForce GTX 1070 می باشد. هزینه هر شب اقامت در این اتاق 349 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی