مدیران خودروعصر اعتبار

جزییات و نحوه بهره‌مندی فرهنگیان از هتل‌های ۳ و ۵ ستاره و وام مسکن

عصر ساختمان- مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فرهنگیان می‌توانند از هتل‌های ۳ و ۵ ستاره‌ای که در نظر گرفته شده، از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه با تخفیف ۸۰ درصدی بهره‌مند شوند، گفت: در تلاش هستیم که این طرح را ۴ بار در سال برای فرهنگیان اجرایی کنیم.

جزییات و نحوه بهره‌مندی فرهنگیان از هتل‌های ۳ و ۵ ستاره و وام مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، گودرز کریمی‌فر، مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات استفاده فرهنگیان از هتل‌های 3 و 5 ستاره گفت: در راستای اجرای طرح «نوروزبانان بی‌نوروز» با مساعدت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، طرح ویژه‌ای برای فرهنگیانی که نتوانستند در عید نوروز از اسکان نوروزی بهره‌مند شوند در نظر گرفته‌ایم؛ به این منظور فرهنگیان می‌توانند از هتل‌های 3 و 5 ستاره‌ای که در نظر گرفته شده، از تاریخ 21 تا 27 فروردین ماه با تخفیف 80 درصدی بهره‌مند شوند.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا این تسهیلات فقط برای تاریخ مذکور در نظر گرفته شده است؟ گفت: فعلا این طرح برای نوروزبانان بی‌نوروز اجرا می‌شود، اما در تلاش هستیم که این طرح را 4 بار در سال برای فرهنگیان اجرایی کنیم.

    مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره نحوه درخواست فرهنگیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات افزود: فرهنگیان باید درخواست خود را به ادارات تعاون ارائه دهند و آن‌ها نیز درخواست را به صورت آنلاین به ما می‌دهند و کمتر از 3تا 4 ساعت درخواست کنندگان اقدام و مشمول تخفیف خواهند شد؛ در ضمن رستوران هتل‌ها نیز مشمول تخفیف نیز می‌شوند.

    کریمی فر همچنین درباره مقاصد تور سیاحتی و زیارتی آموزش و پرورش برای فرهنگیان، گفت: تور نجف در حال حاضر راه‌اندازی شده و فرهنگیان می‌توانند ثبت نام کنند؛ همچنین تور مشهد، کیش و قشم نیز در این طرح قرار دارد. هزینه تور هر چقدر باشد، آموزش و پرورش 50 درصد آن را در قالب وام قرض الحسنه به فرهنگیان می‌دهد.

    وی از آغاز فرایند پرداخت وام مسکن و مرابحه از اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در سال جاری فرایند پرداخت وام‌ها با شتاب بیشتری انجام می‌شود و تنوع وام‌ها افزایش می‌یابد؛ 1500 میلیارد تومان در سال 96 میان فرهنگیان وام توزیع کردیم که مربوط به وام مسکن و مرابحه می‌شود. استان‌ها به تناسب نیاز افراد وام‌های 5،  10 و 15 وام پرداخت کرده‌اند که همین روند در سال 97 ادامه دارد.

    مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت وام مسکن 50 میلیون تومانی به فرهنگیان فاقد مسکن با بهره 12 درصد، گفت: باز پرداخت این وام 10 تا 12 ساله است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار