مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی جزئیات بودجه ۹۷

واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی

عصر ساختمان- نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند که تا ۵۰ هزار باب از واحدهای مسکونی مسکن مهر را به مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واگذار کند.

واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، نمایندگان  مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه 97، در بخش هزینه‌ای با 140 رای موافق، 12 رای مخالف و 11 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در مجلس بند الحاقی یک به تبصره 10 لایحه بودجه را تصویب کردند.

    طبق این مصوبه به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده می‌شود عرصه و اعیان تعداد تا 50 هزار باب از واحدهای مسکونی مسکن مهر تکمیل‌شده یا نیمه‌تمام فاقد متقاضی را با مجوزهای مربوطه و تسهیلات پرداخت‌شده برای تحویل به مستمری بگیران تحت پوشش به کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واگذار نماید.

    آیین‌نامه اجرای این بند متضمن نحوه واگذاری و نحوه انتقال تسهیلات توسط وزارتخانه های راه و شهرسازی و اموراقتصادی و دارائی با همکاری بانک مرکزی و کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ظرف مدت یک‌ماه پس از تصویب این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیأت‌وزیران می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی