مدیران خودروعصر اعتبار

کارخانه سیمان و بدهی بیش از ۱۱ میلیارد تومانی

عصر ساختمان:رئیس کل دادگستری لرستان از عدم اجرای کارخانه سیمان در مرکز این استان انتقاد کرد.

کارخانه سیمان و بدهی بیش از ۱۱ میلیارد تومانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از سیمان خبر، جعفر بدری صبح پنج شنبه در جلسه با اعضای شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه یکی از برنامه های ما در استان لرستان بحث عمران و آبادانی شهر ها است اظهار داشت: با بررسی هایی که ما انجام دادیم وضعیت شهرها لرستان بسیار آشفته بود.

    وی با مقایسه شهرهای لرستان با شهرهای دیگر کشور عنوان کرد: در شهرهای دیگر کشور شاهد اقدامات عمرانی و ساخت و ساز پروژه های عمران شهری هستیم و این در حالیست که خرم آباد وضعیت مطلوبی در این رابطه ندارد.

    بدری با بیان اینکه 15 سال است که یک کارخانه سیمان در لرستان هنوز بهره برداری نشده است گفت: دادستان خرم آباد باید در این رابطه باید پیگیری کند که دلیل این امر را چیست.

    وی بیان داشت: مشابه همین کارخانه سیمان لرستان از سوی سرمایه گذار در استانهای دیگر پنج ساله ایجاد شده و این در حالیست که 15 سال است که زمین های دولتی لرستان و تسهیلات از سوی این سرمایه گذار گرفته شده و سهام آن به مردم فروخته و هنوز امیدی بای بهره برداری از این واحد در استان وجود ندارد.

    رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه یک ماه پیش میزان بدهکاری کارخانه سیمان به علت عدم بازپرداخت تسهیلات 11 میلیارد تومان اعلام شده است گفت: این میزان به مرور زمان بیشتر شده و این در حالیست که بانک صنعت و معدن تسهیلاتی که به این سرمایه گذار داده را به حال خودش رها کرده است.

    بدری با تاکید بر لزوم وصول طلب این کارخانه از سوی بانک صنعت و معدن، تملک و پیدا کردن مشتری برای آن بیان داشت: ما مسئولیت دینی و وجدانی داریم و باید متولیان امر رسیدگی لازم را در این رابطه داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی