مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۴۵۰ واحد مسکن مهر در صدرا

عصر ساختمان- طی مراسمی بهره‌برداری از ۴۵۰ واحد مسکونی از واحدهای باقیمانده پروژه‌ی مسکن مهر در شهر صدرا آغاز شد.

بهره‌برداری از ۴۵۰ واحد مسکن مهر در صدرا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار فارس، بهره‌برداری از 450 واحد مسکن مهر و 2 باب مدرسه آغاز و کلنگ بهسازی و تعریض محور صدرا به دوکوهک بر زمین زده شد.

    در این مراسم 1984 واحد از پروژه‌ی مسکن مهر بناسازان رمضان با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال، مرکز آموزشی 12 کلاسه شیخ روزبهان در زمینی به مساحت 3 هزار و 452 مترمربع با اعتبار 26 میلیارد ریال، مدرسه 12 کلاسه‌ فرصت شیرازی در زمینی به مساحت 3 هزار و 543 مترمربع با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسید.

    علاوه بر پروژه‌های افتتاح شده، عملیات اجرایی بهسازی و تعریض جاده‌ی شهر صدرا به دوکوهک به طول 3 هزار و 500 متر نیز آغاز شد.

    استاندار فارس در این مراسم گفت: برجستگی‌های شهر جدید صدرا در آینده‌ای نزدیک این شهر را با عنوان نماد شهر گردشگری، علمی و سلامت معرفی خواهد کرد .

    اسماعیل تبادار با اشاره به اینکه اساس و ارکان برپایی شهر صدرا می‌تواند قوتی در کنار کلان شهر شیراز و مفر تفریحی و زندگی آرام و مایه آسایش باشد، گفت: گذشته تجارب سختی را به ما القا کرده است اما باید از آن گذر کرد وبرای اهداف بزرگ گام برداشت .

    استاندار فارس افزود: آوازه صدرا در سال‌های گذشته چندان زیبنده این شهر نبود و رسیدگی به بعضی مسائل نیز به سیستم قضا واگذار شد، در این میان حتی عملکرد مطلوب مسئولین در این شهر نیز در پرتو نابسامانی‌های موجود زیر سئوال می‌رفت که خوشبختانه این معضلات با تدبیر و درایت رفع شد و امروز شاهد بسامانی در مدیریت این شهر هستیم.

    وی بهره‌برداری از دو مدرسه 12 کلاسه را با توجه به دو شیفته یا استیجاری بودن برخی مدارس، نشان دهنده توجه به مؤلفه مهم آموزش دانست .

    استاندار فارس ایجاد بیمارستان پیوند کبد در این شهر را ارمغان آورنده جایگاهی ویژه برای صدرا برشمرد و گفت: این موضوع اهمیتی منطقه‌ای و بین‌المللی دارد.

    به اعتقاد تبادار، ایجاد زمینه‌های گردشگری و توسعه پردیس دانشگاهی دانشگاه آزاد و نیز انتقال دانشگاه صنعتی از شیراز به صدرا از برجستگی‌های جدید این شهر محسوب و زمینه‌ای می‌شود که در آینده صدرا شهری با نماد گردشگری، علمی و سلامت باشد.

    او بر ضرورت توسعه شهری برمبنای اسناد بالا دستی تأکید و اضافه کرد: توسعه محورهای ارتباطی صدرا از جمله ایجاد گذر از دوکوهک به فوریت در دستور کار قرار گرفت و به زودی دیگر گذرها نیز ایجاد می‌شود.

    استاندار فارس گفت: انتظارات مردم درباره ایجاد آرامستان و دیگر مسائل به زودی برآورده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو