مدیران خودروعصر اعتبار

در قالب برنامه ملی بازآفرینی شهری کلید می‌خورد؛

آغاز نوسازی بافت‌های فرسوده از فردا با حضور رئیس جمهور

عصر ساختمان- برنامه ملی بازآفرینی شهری فردا با حضور رئیس جمهور، تعدادی از وزرا، نمایندگان مجلس، معاون قوه قضائیه و رؤسای سازمان‌های عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری در وزارت راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.

آغاز نوسازی بافت‌های فرسوده از فردا با حضور رئیس جمهور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، به نقل از شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که پنج شنبه 18 بهمن ماه در محل وزارت راه و شهرسازی و به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، برنامه ملی بازآفرینی شهری امید در تعدادی از استان‌ها آغاز می‌شود.

    رئیس جمهور در این نشست ضمن صدور دستور آغاز اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری امید در چند استان، گزارش عملکرد ستاد ملی بازآفرینی شهری وکارگروه‌های زیرمجموعه را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

    گفتنی است در این نشست علاوه بر عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و نایب رییس ستاد ملی بازآفرینی شهری، چند تن از وزرا و تعدادی از رؤسای سازمان‌ها و نهاد‌های عضو این ستاد، استانداران و دبیران ستاد‌های استانی نیز به صورت ویدئوکنفرانس حضور خواهند داشت. این نشست بر اساس سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری پیرو مصوبه هیئت دولت در شهر یور ماه 93 تشکیل می‌شود.

    جلسات ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری که به بررسی همه‌جانبه مشکل بافت‌های ناکارآمد شهری اختصاص دارد، به موجب سند مذکور برای بررسی ابعاد مختلف موضوع و با حضور نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت نیرو، شرکت ملی گاز ایران، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قوه قضائیه، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بانک مرکزی، شهرداری تهران، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت دادگستری، وزارت اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، شرکت آب و فاضلاب و نیرو‌های مسلح هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود.

    در جلسات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار تاکنون وضعیت بافت‌های ناکارآمد شهری در استان‌های خراسان شمالی، یزد، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، ایلام، کرمان، کرمانشاه، اردبیل، البرز، قزوین، کردستان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، قم، همدان، هرمزگان، گیلان، لرستان و بوشهر بررسی و بر اساس سیاست‌های ملی و استانی مصوب و ابلاغ شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو