مدیران خودروعصر اعتبار

پلاسکو نماد ساختمان خراب نیست بلکه نماد ساختار خراب است

عصر ساختمان- یک عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی گفت: پلاسکو نماد ساختمانی خراب نیست، بلکه نماد ساختاری خراب است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود، احتمال تکرار شدن این حادثه وجود دارد.

پلاسکو نماد ساختمان خراب نیست بلکه نماد ساختار خراب است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: در احداث دوباره پلاسکو باید کلیسا، مدرسه ژاندارک، مسجد هدایت و خانه مشیرالدوله در نظر گرفته شود.

    وی ادامه داد: پلاسکو نماد ساختمانی خراب نیست، بلکه نماد ساختاری خراب است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود، احتمال تکرار شدن این حادثه وجود دارد.

    مسجدجامعی با اشاره به سخنان هاشمی در خصوص مرحوم بازرگان گفت: در سال 42 گردهمایی علمی در خصوص مسائل شهری تهران برگزار شد که دکتر صدیقی وزیر کشور دکتر مصدق آن را برگزار کرده بود و بازرگان مقاله ای در خصوص رفت و آمد شهری داشت که در آن بر حمل و نقل ریلی تاکید کرده بود. جا دارد موسسه یا مکانی به نام مرحوم بازرگان در تهران نامگذاری شود.

    چه کسی مسبب درگذشت مردی زیر آوار در منطقه 18 است

    وی در ادامه با اشاره به حادثه منطقه 18 که مردی در هنگام تخریب ساختمان زیر آوارها مانده بود، گفت: وقتی می خواهیم در خصوص حوادثی مانند پلاسکو و یا حادثه سانچی حرف بزنیم، تمامی جوانب را رعایت می کنیم که این بسیار خوب است اما در خصوص اقشار ضعیف که در حوادث جان می سپارند چنین حساسیت هایی وجود ندارد به خصوص اگر بتوانیم با برچسب زدن موضوع را به حاشیه رانده و به فراموشی بسپاریم.

    عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: باید مشخص شود عوامل و مسبب درگذشت فردی که زیر آوارهای شهرداری منطقه 18 بوده، چه کسی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی