مدیران خودروعصر اعتبار

طاهرخانی در جلسه پایش شهر جدید صدرا اعلام کرد:

آغاز مجدد عملیات اجرایی تکمیل طرح مسکن مهر بناسازان رمضان در شهر جدید صدرا

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید بر شتاب بخشی به تکمیل طرح 'بناسازان رمضان' به عنوان آخرین طرح باقیمانده مسکن مهر شهر جدید صدرا تاکید کرد.

آغاز مجدد عملیات اجرایی تکمیل طرح مسکن مهر بناسازان رمضان در شهر جدید صدرا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا حبیب اله طاهرخانی با اشاره به بازدید خود از طرح مسکن مهر 2 هزار واحدی بناسازان رمضان در صدرای شیراز افزود: این طرح یکی از موارد انتقاد از شرکت عمران صدرا بود که به همت و تصمیم صحیح هیات مدیره جدید، روند اجرای آن که به مدت یکسال به دلایل متعدد متوقف مانده بود، بار دیگر آغاز شده است.

    وی که شامگاه پنجشنبه در نشست پایش شهرهای جدید کشور ویژه شهر جدید صدرا سخن می گفت، اظهار کرد: امید است با توجه به اینکه بخش های اصلی کار در ساخت این مجموعه مسکن مهر طی شده است با نظارت و دقت مستمر به زودی به بهره برداری برسد.

    بنا بر اعلام قبلی مسئولان شرکت عمران شهر جدید صدرا، از 24 هزار واحد تعریف شده در طرح مسکن مهر برای این شهر، 16 هزار در قالب تفاهمنامه سه جانبه هستند که از این تعداد، 2 هزار واحد طرح بناسازان رمضان تکمیل نشده باقیمانده است.

    بر این اساس، با تدابیر صورت گرفته قرار است 500 واحد طرح بناسازان رمضان تا پایان امسال به مالکان تحویل شود و دیگر واحدها در نیمه نخست سال 97 در اختیار مالکان قرار گیرد.

    اولویت‌ها و نیازهای مردم به مسئولان کشوری منتقل شود

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این شرکت در راستای شناخت و تحلیل مسائل، مشکلات و اولویت های شهرهای جدید کشور و کمک به دید دقیق تر به مسائل و اتخاذ تصمیمات صحیح تر سلسله جلسات پایش را در این شهرها در دستور کار قرار داده است.

    وی بیان کرد: شهر صدرا دوازدهمین شهری است که به این منظور و در راستای نظارت و پایش مستمر، هدفمند و منظم مورد بازبینی و تحلیل قرار می گیرد.

    طاهرخانی در ادامه فعالیت های فرهنگی و مذهبی را از اولویت های مجموعه عمران در شهرهای جدید دانست و اضافه کرد: شهر صدرا در برخی مسائل فرهنگی از کمبودهای جدی رنج می برد که در این جلسه سعی می شود بند بند این مسائل بررسی شده و نتیجه آن را ساکنین شهر صدرا در آینده نزدیک به عینه ببینند.

    وی خطاب به امام جمعه شهر صدرا گفت: از شما خواهشمندیم با توجه به این که مراجعه مردم به صورت حضوری با شما بیشتر صورت می گیرد دغدغه ها و اولویت های ساکنان را به ما منتقل کنید.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت شهر جدید صدرا در بین شهرهای جدید کشور بیان کرد: این شهر جدید ظرفیت مناسبی برای توسعه دارد و با برنامه ریزی و اقدام مناسب می تواند به برند شهرهای جدید تبدیل شود و اعتبار ما باشد.

    طاهرخانی درباره همکاری شرکت عمران صدرا با شهرداری گفت : همکاری مابین شرکت عمران، شهرداری و شورای شهر مورد تاکید ستاد مجموعه شهرهای جدید است و خوشبختانه شهرداری و شورای شهر صدرا با التزام به اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی در اداره شهر، حداکثر مساعدت را با مجموعه عمران این شهر دارند.

    وی افزود: شهرداری توانمند به ما کمک می کند که به اهداف و سیاست های ایجاد شهرهای جدید دست یابیم.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس نیز در این نشست از شهر صدرا به عنوان شهر جدید موفق یاد کرد و افزود: شهر صدرا از لحاظ جمعیت پذیری و اجرای برنامه های توسعه از شهرهای جدید موفق کشور است.

    یدالله رحمانی که عضو هیات مدیره شرکت عمران صدرا نیز هست، ابراز امیدواری کرد که این نشست با اتخاذ تصمیمات مناسب و کمک به اتمام پروژه های ناتمام موجب ایجاد زمینه پیشرفت بیشتر شهر صدرا شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در این جلسه از تدابیر دوره جدید مدیریت شرکت مادر تشکر نموده و رصد منظم و مستمر شهرهای جدید را در حل معضلات و پیشرفت هرچه بیشتر آنها بسیار مؤثر دانست.

    خلیل حاجی پور با اشاره به آخرین جلسه مدیران شهرهای جدید کشور در شهر جدید پردیس اظهار کرد: شرکت عمران صدرا درصدد است با بررسی سرفصل های موردنظر درخصوص وصول مطالبات معوق، انجام تکالیف مجمع و بندهای حسابرسی به نتایج مفیدتری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی