مدیران خودروعصر اعتبار

نظام مهندسی ساختمان قزوین به کمپین اخلاق حرفه‌ای پیوست

عصر ساختمان: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در راستای تکریم بهره‌برداران و لزوم رعایت و گسترش اخلاق حرفه‌ای در جامعه به کمپین پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اخلاق حرفه‌ای پیوست.

نظام مهندسی ساختمان قزوین به کمپین اخلاق حرفه‌ای پیوست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، حرفه مهندسی هر چند در کشور ما از اخلاق‌مدارترین حرف مطرح بوده و سال‌هاست شیوه اخلاق‌گرایی در این حرفه رواج دارد ولی در جهت گسترش این اخلاق و با توجه به اهمیت این موضوع و همچنین ارتباط مستقیم مهندسان با آحاد مردم و لازمه گفتگوی اخلاق مدارانه طرفین در اصول و قوانین فنی و مهندسی و تاکید بر این مقوله که اخلاق در جامعه گسترده مهندسی و همچنین سایر رشته های مرتبط باید نهادینه شده و آغاز گر هر تعاملی باشد.

بر اساس این گزارش، سعی بر این شد که با پیوستن به کمپین نظام مهندسی کشور و استان پرچم‌دار توسعه اخلاق حرفه‌ای و الگویی مثال‌زدنی برای تمامی جامعه باشد. از این رو طی مراسمی با حضور هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و مدیران سازمان‌های مرتبط از منشور کمپین اخلاق حرفه‌ای رونمایی شد. این رونمایی با تائید افراد حاضر از نمونه منشور صورت گرفت که این تائید، تاکید مجددی بر اخلاق‌مداری و سابقه عمل به اخلاق در کلیه امور حرفه‌ای مهندسی بود.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی