مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

مسکن مهر خودمالک در خوزستان موفقیت آمیز بود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح مسکن مهر خوزستان در بخش واحدهای احداثی به صورت خودمالک، موفقیت خوبی داشت.

مسکن مهر خودمالک در خوزستان موفقیت آمیز بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، عباس پورسلان عصر امروز شنبه در شورای مسکن خوزستان اظهار کرد: 77 هزار و 720 واحد برای مسکن مهر در استان خوزستان برنامه ریزی شده که نسبت به استان های کشور، خیلی بزرگ است.

    وی افزود:  24 هزار واحد مسکن در بخش خود مالک هدف گذاری شد و حدود 53 هزار مورد نیز در بخش مسکن مهر دولتی برنامه ریزی شد. 21 هزار مسکن از خودمالک ها به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و این تعداد تقریبا 87 درصد مسکن خودمالک را شامل می شود؛ در بخش مسکن مهر دولتی حدود 29 هزار مسکن از 53 هزار واحد را با مساعدت مسئولان به افتتاح رساندیم که 55 درصد کل را شامل می شود.

    پورسلان تصریح کرد: نتیجه گیری می شود که پروژه های مسکن مهر در بخش خود مالک موفقیت بیشتری داشته است. از مسکن مهر دولتی 26 هزار مسکن مهر باقی مانده که هدف گذاری ما برای واحدهای با بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است .مسکن مهر بالای 30 درصد پیشرفت در بخش دولتی حدود 19 هزار واحد داریم که تعدادی از آنها فاقد متقاضی است و کلا 15 هزار واحد برای ما باقی می ماند.

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در سال جاری برای هشت هزار واحد و 9 هزار واحد نیز برای سال آینده برنامه ریزی و هدف گذاری کرد ایم.

    پورسلان با با اشاره به اینکه این جلسه با هدف طرح مشکلات مسکن مهر تشکیل شده است، گفت: این مشکلات شامل بانک های عامل، تعاونی ها و خدمات زیربنایی می شود. در سال 95 و 96 فعالیت خود را به نحوی ساماندهی کردیم که از منابع مالی مختلف بهره مند شویم.

    وی تصریح کرد: حدود 48 میلیارد و نیم در واقع منابع مالی برای قراردادهای اتمام مسکن مهر در نظر گرفتیم که بخشی از منابع نیز شامل قیر می شود. هدف گذاری شده تا در سال جاری چه پروژه هایی را در چه شهرستان هایی پیگیری کنیم.

    پورسلان عنوان کرد: در بخش خدمات زیربنایی وضعیت انشعابات برق، آب و فاضلاب را مورد بررسی قرار داده و گزارش آن در این جلسه ارائه می شود.

    فرامند هاشمی زاده اظهار کرد: با وضعیتی که در خوزستان هست، احساس می شود که مقداری عقب ماندگی داریم. برای مسکن مهر هزینه های فراوانی برای آن صرف شده که امیدوارم بتوان با به گردش درآوردن سرمایه گذاری های این بخش بتوان از واحدهای تعیین شده بهره برداری کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو