مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن:

مقابله با زمین‌خواری از اولویت‌های سازمان زمین و مسکن است

عصر ساختمان:فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مقابله با زمین‌خواری از اولویت‌های سازمان زمین و مسکن است.

مقابله با زمین‌خواری از اولویت‌های سازمان زمین و مسکن است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سرهنگ علی عباس‌نژاد ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی که در سالن همایش‌های اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور در راستای ماده 233 برنامه پنجم توسعه و دستورالعمل تشکیل حفاظت در سازمان‌های دولتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بود تشکیل شد.

    وی افزود: براساس دستورالعمل ستادی تمام نیروهای یگان پس از طی مراحل خاص آموزشی هم ضابط قضائی می‌شوند و هم امکان مسلح بودنشان فراهم می‌شود.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به موضوع زمین‌خواری در خراسان‌رضوی، خاطرنشان کرد: بحث نمونه خودروی یگان، لباس، آرم و چگونگی انجام وظیفه نیروها تدوین شده و در خراسان‌رضوی دغدغه اصلی مسئولان بحث زمین‌خواری و تصرفات غیرمجاز و غیرقانونی است.

    عباس‌نژاد تصریح کرد: 34 فرمانده در 34 اداره‌کل راه و شهرسازی سراسر کشور معرفی شدند که نخستین مراسم معارفه در خراسان‌رضوی است و سپس فرمانده 7 استان دیگر معرفی می‌شود و مراسم معارفه تمامی فرماندهان تا پایان سال جاری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

    وی تأکید کرد: در خراسان رضوی سرهنگ کیومرث میرابی‌مقدم در حکمی به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان زمین و مسکن این استان به مدت 2 سال منصوب شده است.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات سازمان ملی زمین و مسکن موضوع تصرف‌ها بوده، عنوان کرد: این مشکلات به‌دلیل نبود ضابط قضائی  به وقوع می‌پیوست و در جهت رفع این معضل جلساتی با مسئولان قضائی برگزار شد و در راستای ماده 69 قانون مجازات اسلامی نیروی ضابط می‌تواند متخلف را دستگیر کرده و ضمن تشکیل پرونده وی را به مراجع قضائی معرفی کند.

    عباس‌نژاد گفت: با این تدبیر امکان وقوع جرم کاهش می‌یابد و امیدواریم که در این رابطه هماهنگی لازم با مقامات قضائی هم صورت پذیرد.

    وی افزود: در بدنه اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها نیازمند کمال همکاری با فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان‌ها هستیم و فعالیت نیروهای این سازمان در سه شیفت انجام می‌شود و ساعت فعالیت هم زمانی انتخاب شده که بیشتر مورد سودجویی مجرمان بوده است تا دیگر این موضوع را شاهد نباشیم و برخوردی جدی و قانونی با متخلفان داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو