مدیران خودروعصر اعتبار

پارسایی خبر داد:

بررسی پرونده شکایات مربوط به مسکن مهر در کمیسیون اصل نود

عصر ساختمان- عضو کمیسیون اصل نود مجلس، از بررسی پرونده مسکن مهر و همچنین شکایات واصله در خصوص آن در کمیسیون متبوعش در آینده نزدیک خبر داد.

بررسی پرونده شکایات مربوط به مسکن مهر در کمیسیون اصل نود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از خبرگزاری خانه ملت ,بهرام پارسایی , از بررسی پرونده مسکن مهر و شکایت های واصله در این باره به کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی پرونده های موجود در این کمیسیون هنوز نشستی با مسئولان مربوطه برای بررسی موضوع مسکن مهر برگزار نشده اما در هفته های آتی این موضوع مورد رسیدگی واقع می شود.

    عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شکایت های واصله به کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص طرح مسکن مهر به تشکیل پرونده ای در این خصوص منجر شده است، افزود: گزارشی در خصوص این طرح در کمیسیون اصل نود تهیه شده اما با توجه به زلزله غرب کشور و تعدد برخی شکایت ها تشخیص بر این است که این طرح مجدد در دستور کار قرار بگیرد.

    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تصمیم گیری نهایی در خصوص طرح مسکن مهر و همچنین ایرادات وارده به آن با دعوت از مسئولان مربوطه برای حضور در کمیسیون اصل نود مجلس مورد پیگیری واقع خواهد شد.

    وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید در خصوص مشکلات پیش آمده در واحدهای مسکن مهر زلزله دیده غرب کشور توضیحات لازم را به نمایندگان ارایه دهند، تصریح کرد: برای پیشگیری مواردی از این دست باید مقاوم سازی، اصلاح سازه ها و همچنین ترمیم آن ها در دستور کار قرار بگیرد.

    عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هرچند پرونده های مورد رسیدگی در این کمیسیون بسیار است اما کمتر از یک ماه آینده طرح مسکن مهر مورد بررسی نمایندگان واقع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی