مدیران خودروعصر اعتبار

در جنوب استان کرمان صورت گرفت:

بررسی مسائل مربوط به پروژه‌های مسکن مهر حوزه جنوب کرمان

عصر ساختمان- جلسه بررسی مسائل مربوط به پروژه‌های مسکن مهر حوزه جنوب کرمان با حضور مدیر بانک مسکن استان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، کارشناسان حوزه مسکن اداره کل، تعدادی از اعضاء هیئت‌مدیره، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از مدیران عامل تعاونی‌ها در محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان برگزار شد.

بررسی مسائل مربوط به پروژه‌های مسکن مهر حوزه جنوب کرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان کرد: اکثر مسکن‌های مهر در حوزه جنوب کرمان تکمیل شده‌اند ولی تعداد کمی از آن‌ها به دلیل اختلاف فی‌مابین مدیرعامل و اعضاء همچنان نیمه‌تمام باقی‌مانده که مدیران تعاونی‌ها  بایستی هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

    ساردوئی افزود: تا پایان امسال مسکن‌های مهر باید تکمیل گردند.

    وی عنوان کرد: یکی از پروژه مسکن مهر پروژه 1500 واحدی مسکن مهر شهر کهنوج است که فاقد متقاضی است در حال رایزنی جهت واگذاری به ارتش جمهوری اسلامی هستیم، همچنین یکی از مسکن‌های مهر در شهر کهنوج  165 واحد آن از حالت سه‌جانبه خارج و در حال تبدیل شدن به خود مالک است.

    وی ضمن تشکر از همکاری بانک مسکن از مدیر بانک مسکن استان خواست پیرو دستورالعمل‌ها صادره وام  تعاونی‌ها واجد شرایط در جنوب استان هر چه سریع‌تر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

    در ادامه مدیر بانک مسکن استان از پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و رفع مشکلات آن‌ها قدردانی و در رابطه تسریع در پرداخت وام‌ها تعاونی‌ها باقی‌مانده قول همکاری دادند.

    وی همچنین اعلام کرد: برای یکی از تعاونی‌ها که متأسفانه در سال‌های قبل به علت سهل‌انگاری اعضا هیئت‌مدیره وقت از شمول قانون مسکن مهر خارج شده بود از طریق سایر وام‌ها مسکن کمک خواهد شد.

    در ادامه تعدادی از مدیران تعاونی مسکن مهر به بیان مشکلات پرداختند که مدیر بانک استان قول حداکثر همکاری و پیگیری جهت حل مشکلات تعاونی‌ها را دادند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو