مدیران خودروعصر اعتبار

آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه قدیمی

عصر ساختمان- آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه قدیمی در خیابان گلبرگ باعث شد تا یک زن و شوهری پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ترس آتش، خود را از ساختمان به بیرون پرتاب کنند.

آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه قدیمی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، ساعت 21:20 شب گذشته  آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان سبلان، خیابان گلبرگ، خیابان نوروزی‌فرد به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه‌های 93، 71 و 101  با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

    هادی منان؛ افسر آماده منطقه شش عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که هنگام رسیدن آتش‌نشانان از قسمت راه‌رو ورودی ساختمان تا طبقه دوم آن مملو از دود و شعله‌های آتش بود که آتش‌نشانان با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در میان دود و آتش، به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول همزمان با قطع برق و گاز ساختمان با یک رشته لوله آب پرفشار به مقابله با آتش‌سوزی پرداختند.

    وی ادامه داد: تیم نجات آتش‌نشانی نیز برای جستجوی افراد محبوس شده، وارد ساختمان شدند و پس از تجسس کامل همه طبقات، مادر پنجاه و دو ساله به همراه یک دختر پانزده و سه پسر شانزده، هجده و بیست و دو ساله را از میان دود و آتش به پشت‌بام منتقل کردند.

    هادی منان تصریح کرد: پدر شصت و دو ساله این خانواده که در هنگام وقوع حادثه در طبقه اول حضور داشت، در همان لحظات اولیه با دیدن شعله‌های آتش به سرعت از میان دود و آتش از ساختمان خارج و به طور سطحی نیز دچار سوختگی شده بود همچنین در دقایق اولیه وقوع این حریق به علت حجم دود وشعله فراوان، مرد و زن حدوداً سی و هشت و سی و سه ساله‌ای (فرزند و عروس این خانواده) پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی از ترس دود و آتش، خود را از طبقه دوم به بیرون از ساختمان و داخل کوچه انداختند که بر روی یک خودرو سواری افتادند.

    افسر آماده منطقه شش عملیات آتش‌نشانی با اشاره به آسیب‌دیدگی این زن از ناحیه کمر و پاها براثر سقوط بر روی خودرو، خاطر نشان کرد: در حادثه سقوط بر روی خودرو سواری به مرد سی وهشت ساله صدمه‌ای نرسید و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، زن مصدوم به همراه پدر خانواده را برای معاینه و انتقال به مرکز درمانی به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

    بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ این آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی توسط آتش‌نشانان مهار و خاموش شد همچنین علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان علت‌یابی منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو