مدیران خودروعصر اعتبار

کبیر پانل تولید کننده برتر؛ کیفیت و نوآوری در تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری

عصر ساختمان- تولیدات با کیفیت در کنار توجه به استاندارد ها و علوم دانش بنیان باعث شده است تا کارخانجات کبیر پانل به عنوان برترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل های پلی یورتان ضمن تامین نیازهای داخلی صادرات به کشورهای همسایه را نیز در دستور کار خود قراردهد.

کبیر پانل تولید کننده برتر؛ کیفیت و نوآوری در تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»،این شرکت تولید کننده انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه – آلومینیوم – آلوزینک ویکروفیل ) می باشد ، همچنین تولید کننده انواع ورق های فرم دار (کرکره ، ذوزنقه ، شادولاین و ...) و انواع ورق های عرشه فولادی انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی می باشد.

    سرعت نصب ، رنگ بندی متنوع محصولات و سهولت نصب باعث شده است که شرکت کبیر پانل جایگاه مناسبی را بین مخاطبین خود پیدا کند. در کنار این ویژگی ها توجه به استاندارد ها و اخذ گواهینامه های بین المللی در زمینه تولید و مدیریت سبب شده ایت تا کبیر پانل به عنوان یکی از شرکت های فعال در این عرصه ضمن جذب بخش وسیعی از بازار داخلی ، صادرات محصولات خود را در دستور کار خود قرار دهد.در حال حاضر محصولات این شرکت در بین کشورهای همسایه به عنوان محصولی شناخته شده در حال استفاده در پروژه های مختلف ساختمانی می باشد.

    در همین راستا صراف نژاد مدیرعامل شرکت کبیر پانل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری "عصرساختمان" از محصولات و برنامه های آتی مجموعه خود می گوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی