مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران:

برق واحدهای مسکن مهر ساخته شده در تهران تامین شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: برق مورد نیاز تمامی واحدهای مسکن مهر ساخته شده در تهران به ویژه در پرند و پردیس تامین شده است و اکنون هیچ واحد مسکن مهری وجود ندارد که بدون برق باشد.

برق واحدهای مسکن مهر ساخته شده در تهران تامین شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حاجی رضا تیموری افزود: برق مورد نیاز واحدهای مسکن مهر احداث شده در پردیس و پرند با اقدامات خوب همکاران ما در شرکت برق استان تهران تامین برق شده است.

    وی تصریح کرد: تامین برق واحدهای در دست ساخت مسکن مهر تا پایان امسال از برنامه های ماست مشروط بر اینکه شرکت عمران پردیس و شرکت عمران پرند در این زمینه همکاری کنند و در صورت همکاری، کار روشنایی معابر و نصب کنتورها و شبکه های فشار ضعیف و متوسط هم انجام خواهد شد.

    تیموری ادامه داد: نزدیک به 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری در برنامه های ماست که یک هفته بعد پیمانکار به صورت مناقصه مشخص و این مبلغ هزینه می شود.

    وی گفت: حتی اگر واحدی از مسکن مهر در استان تهران باقی بماند جزء برنامه های تامین برق ما خواهد بود و ممکن است تعدادی واحد مسکن مهر در سال آینده نیز ساخته شود که ما مشکل تامین برق آن را نیز حل خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی