مدیران خودروعصر اعتبار

شکرچی‌زاده خبر داد:

افتتاح آزمایشگاه پیشرفته قیر و عرضه قیر پودر لاستیکی

عصر ساختمان- رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن اعلام افتتاح آزمایشگاه پیشرفته قیر در نهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین آلات از پرده برداری قیر پودرلاستیکی در روز همایش خبر داد و گفت: ماشین‌آلات مربوط به صنایع قیر و آسفالت در نهمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت و ماشین آلات در معرض دید عموم و کارشناسان و بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

افتتاح آزمایشگاه پیشرفته قیر و عرضه قیر پودر لاستیکی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن‌و‌شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌و‌شهرسازی درباره جزئیات و  اهداف نهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات که به مدت سه روز از روزهای 2 تا 4 آبان‌ماه با حضور مسئولان ارشد دولتی و همچنین بخش‌های خصوصی و دانشگاهیان در مرکز تحقیقات راه، مسکن‌و‌شهرسازی برگزار می‌شود، به  ارایه توضیحات لازم پرداخت.

    شکرچی‌زاده گفت: نهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات، امسال نیز به روال سال‌های پیش و البته با تغییراتی به منظور کیفیت دهی توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، برگزار می‌شود. تفاوت مهمی که این دوره با دوره‌های قبل دارد این است که ماشین‌آلات مربوط به صنایع قیر و آسفالت را در این نمایشگاه به معرض دید عموم و کارشناسان و بهره‌برداران قرار می‌دهیم.

    رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن‌و‌شهرسازی ادامه داد: در این کنفرانس همچنین جمع‌بندی مناسب و شایسته‌ای از هشت همایش برگزار شده در دوره‌های قبل ارایه می‌شود که می‌تواند برای محققات و دست اندرکاران مفیدفایده باشد. 

    این مقام‌مسئول در وزارت راه‌و‌شهرسازی، خاطرنشان کرد: مطلب مهم‌تری که وجود دارد این است که چندماه قبل مسئولیت کنترل کیفیت قیر را به مرکز تحقیقات واگذار کردند و مرکز علاوه بر آنکه کارگروه کیفیت قیر را مدیریت می‌کند مسئولیت کنترل کیفیت قیر را نیز برعهده گرفت و از این منظر، ارایه گواهینامه فنی برای تولیدکنندگان داخلی قیر و همینطور قیرهای امولوسیونی و پلیمری در دستور کار مرکز قرار گرفته است.

    شکرچی زاده از افتتاح آزمایشگاه قیر؛ یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های قیر کشور در نهمین همایش ملی قیر و آسفالت خبر داد و گفت: در نهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین‌آلات، آزمایشگاه قیر که یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های قیر کشور است با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌کنیم. این آزمایشگاه این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌هایی که در آزمایشگاه وجود دارد و این امکان را می‌دهد تا انواع قیرها و رده بندی قیر مورد آزمایش قرار گیرد و در عین حال به ارتقای کیفی قیر و همینطور تحقیقاتی که در مورد قیر در حال انجام است، کمک می کند در حضور شرکت کنندگان پرده برداری خواهد شد.

    رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن‌و‌شهرسازی ادامه داد: همچنین، یک محصولی در مرکز بر روی آن تحقیق شده است تحت‌عنوان قیر پودر لاستیکی که از مدتی قبل در مرکز بر روی آن مطالعاتی را انجام داده‌ایم و در روز همایش از این محصول در حضور وزیر راه و شهرسازی و مدعوین محترم پرده‌برداری خواهد شد. قیر پودر لاستیکی ویژگی های ارزشمندی دارد.

    شکرچی‌زاده افزود: همچنین مرکز در مورد قیرهای غیراستاندارد و نوع تفکیک آنها از قیرهای استاندارد تحقیقات قابل توجهی را انجام داده است که امیدواریم بتوانیم در نهمین همایش با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در مورد این مطالعات و تحقیقاتی که در مرکز انجام شده است نیز توضیحات مبسوطی را ارایه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو